۷تیرماه برگزار می شود؛

همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین در قم

همایش بین‌المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین روز پنج‌شنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۳ در قم در جهت گفتمان‌سازی در موضوع فلسطین برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» مجتمع آموزش عالی علوم‌انسانی اسلامی جامعة المصطفی العالمیة در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و روشنگری در خصوص ۷۵ سال اشغالگری رژیم صهیونیستی، در اسفند ۱۴۰۲ با اخذ مجوز از پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) همایش بین‌المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین را برگزار خواهد کرد.
این همایش به ۶ زبان فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و اردو روز پنج‌شنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۳ مصادف با ۲۰ ذی‌الحجة ۱۴۴۵ از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر در مجتمع امین قم واقع در بلوار امین، سه‌راه سالاریه برگزار خواهد شد.
این همایش با همکاری ۴۰ مرکز آموزشی، پژوهشی و فرهنگی داخل و خارج کشور برگزار خواهد شد همچنین لازم به ذکر است که قبل از برگزاری این همایش ۷۵ پیش‌نشست در جهت گفتمان‌سازی در موضوع فلسطین در ۶ کشور و ۱۰ استان ایران اسلامی برگزار شده است.
سخنران این همایش حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی ریاست جامعة المصطفی العالمیه خواهد بود و  همچنین از کتاب چکیده مقالات، کتاب پیش‌نشست‌های همایش هم رونمایی خواهد شد و مقالات منتخب با اهدای جایزه و تندیس همایش تقدیر می‌شود.


انتهای پیام/160


http://javaneparsi.ir/49330
اخبار مرتبط

نظرات شما