رئیس پلیس‌راه استان قم خبر داد:

ترافیک اتوبان تهران _ قم سنگین و روان است

رئیس پلیس‌راه استان قم با اشاره به اینکه ترافیک اتوبان تهران به سمت قم سنگین و روان است، گفت: خوشبختانه هیچ حادثه‌ای از زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی برای حضور در مراسم رحلت حضرت امام خمینی (ره) در راه‌های مواصلاتی استان قم وجود نداشت.

مختار پناهی ضمن تسلیت ایام رحلت حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: باتوجه‌به ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) و حضور زائران از سراسر کشور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) از روز گذشته محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان قم در حال اجرا است.

رئیس پلیس‌راه استان قم تصریح کرد: از صبح امروز کاروان‌های متعددی از مسیر اتوبان قم به سمت تهران حرکت کردند و بعد از پایان مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری کاروان‌های حاضر در این مراسم که از شهرها و استان‌های مختلف شرکت کرده بودند به سمت قم در حال حرکت هستند. 

وی اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ حادثه و مشکلی در راه‌های مواصلاتی استان قم و حرکت کاروان‌های زائران به سمت مرقد مطهر حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه به وجود نیامده است.

پناهی با اشاره به اینکه ترافیک در محورهای قم سنگین و نیمه‌سنگین است، گفت: ترافیک در آزادراه تهران به سمت قم سنگین و روان است و در محدوده بین دو عوارضی قم و عوارضی تهران حجم ترافیک فوق‌العاده سنگین است.

رئیس پلیس‌راه استان قم تصریح کرد: همچنین ترافیک محور قم به سمت سلفچگان پر حجم و ترافیک محور قم به سمت کاشان پر حجم و روان است و هیچ مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد.

وی تصریح کرد: کاروان‌های شهرهای مختلف به جهت تعطیلی این ایام برای زیارت به شهر قم در حال سفر هستند از رانندگان درخواست می‌کنیم که کلیه قوانین ایمنی رانندگی و راه‌ها را رعایت کنند تا ان‌ءشالله سفری بدون حادثه را به پایان برساند.

انتهای پیام/170


http://javaneparsi.ir/49067
اخبار مرتبط

نظرات شما