امام‌جمعه سلفچگان مطرح کرد:

ضرورت نصب دوربین‌های نظارتی در شهر سلفچگان

امام‌جمعه سلفچگان گفت: مسئله پایش تصویری و نصب دوربین‌های نظارتی در شهر سلفچگان یکی از اولویت‌های انتظامی و امنیتی شهر است که باید به‌زودی راه‌اندازی شود.

حجت‌الاسلام مهدی غروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  اظهار داشت: در دو سفر رئیس‌جمهور شهیدمان به استان قم موضوع پایش تصویری شهر قم مورد تأکید بود که هنوز انجام نشده است.
وی ادامه داد: واقعاً نیروی انتظامی در این مدت زحمات زیادی را متحمل می‌شود  اگر پایش تصویری وجود داشت به این اندازه به‌سختی نمی‌افتاد و ما معتقد هستیم انشا الله بخشدار و شهردار پیگیر این مسئله باشند.
غروی به موقعیت این شهر اشاره کرد و گفت: شهر سلفچگان شاهراه 18 استان کشور است و  بعضی وقت ها ماشین های قاچاق و سارقین از داخل شهر عبور می کنندکه در صورت وجود دوربین‌های نظارتی نمی توانند از داخل شهر عبور کنند.
وی ادامه داد: اغلب این ماشین‌ها با سرعت بالایی از مرکز شهر عبور می‌کنند که خطرات زیادی را برای شهروندان به همراه دارد.
امام‌جمعه سلفچگان ابراز داشت: اگر پایش تصویری خوبی در شهر به‌خصوص در ورودی‌ها و خروجی‌ها نصب شود، انشا الله این مشکل هم رفع خواهد شد.
وی به موضوع عمرانی شهر سلفچگان نیز اشاره کرد و گفت: چرا سلفچگان هنوز مانند یک ده‌کوره است چرا هنوز مردم استان سلفچگان را مثل یک پلیس‌راه می‌شناسند، چرا شهری که پیشانی استان قم است.
غروی تأکید کرد: روی سخنم با مسئولان استان قم است درآمد استان قم را سلفچگان پرداخت می‌کند و جا دارد که یک شهر مدرن با بهترین امکانات و زیرساخت‌ها باشد امیدوارم که مسئولان استان قم از جمله استاندار پیگیر مصوبات، عمران و آبادی شهر و بخش سلفچگان و روستاهای آن باشند.


انتهای پیام/110


http://javaneparsi.ir/49138
اخبار مرتبط

نظرات شما