دبیر قرارگاه مردمی حضور خبر داد:

همایش بزرگ انتخابات در قم برگزار می‌شود

دبیر قرارگاه مردمی حضور از برگزاری همایش بزرگ انتخابات در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» قرارگاه مردمی حضور که از بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ آغاز به کار کرده است و حضور پر رنگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته داشت، برای انتخابات ریاست جمهوری نیز برنامه های متنوعی دارد.

حجت‌الاسلام مصطفی نگارشی دبیر قرارگاه مردمی حضور در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهداف این قرارگاه در انتخابات پیش رو اظهار داشت: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده‌اند افزایش مشارکت و حضور حداکثری اصلی‌ترین هدف قرارگاه است که به دنبال تحقق هر چه بیشتر آن هستیم.
وی ادامه داد: با برنامه‌های خوبی که از سوی قرارگاه در سال گذشته صورت گرفت و بازخورد بسیار خوبی در میزان مشارکت مردم داشت، طرح ما الان در پنج استان مشهد، تهران، اصفهان، کرمان و کرج در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام نگارشی بیان کرد: قم مرکز انقلاب و خواستگاه انقلاب است به همین خاطر علاوه بر جریان‌سازی در جامعه، باید جریان‌های باطل را نیز از بین ببرد.

وی ابراز داشت: این قرارگاه مصداقی از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد؛ اما ملاک‌های انتخاب اصلح را باتوجه‌به سیره و روش رئیس‌جمهور شهیدمان به مردم بیان خواهیم کرد که مورد تأیید رهبری معظم نیز است.
دبیر قرارگاه مردمی حضور بیان داشت: نیروهای مردمی و متخصص در گروه‌های مختلف دسته‌بندی‌شده‌اند تا بتوانیم در حوزه‌های مختلف از رسانه تا تولید محتوا و... خدمات مختلفی را ارائه بدهیم.
وی تصریح کرد: به‌مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی همایش سراسری را خواهیم داشت که در ایام پایانی تبلیغات انتخاباتی خواهد بود.







انتهای پیام/110


http://javaneparsi.ir/49153
اخبار مرتبط

نظرات شما