ستاره ایرانی به یاغی ایتالیایی می‌پیوندد؛

شماره ۹۹ طارمی در اینتر

بر اساس اطلاعات سایت ترانسفر مارکت مهدی طارمی در اینتر شماره ۹۹ را برتن خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» مهدی طارمی ستاره فوتبال ایران پس از جدایی از پورتو با تیم اینتر به توافق رسید و قرار است از فصل آینده لباس تیم قهرمان ایتالیا را برتن کند.

 بر اساس گزارش سایت ترانسفر مارکت، طارمی قرار است در این تیم شماره ۹۹ را برتن کند که پیش‌تر آنتونیو کاسانو برتن کرده بود.

 کاسانو در سال ۲۰۱۱ در میلان بازی می‌کرد و پس از انتقالی جنجالی به اینتر رفت و مورد هجوم هواداران میلان قرار گرفت. او همواره به‌خاطر اظهارنظرهای جنجالی‌اش در فوتبال ایتالیا موردتوجه قرار می‌گیرد.

 مهدی طارمی در مورد انتقال به اینتر گفت: هر بازیکنی در اینتر بازی می‌کند، باید اثبات کند که در بالاترین سطح قرار دارد. در این تیم، باید تلاش کنید که یک بازیکن برتر باشید. پیشنهادهایی وجود دارند که برای پاسخ به آن‌ها نیازی به فکرکردن زیاد ندارید و پیشنهاد نراتزوری نیز یکی از آن‌ها بود. صحبت کوتاهی با اینزاگی داشتم و سپس فوراً پیشنهاد اینتر را پذیرفتم؛ زیرا او نظر خوبی در مورد من دارد. بازی برای اینتر هیجان‌انگیز است.

شماره ۹۹ طارمی در اینتر

وی در خصوص پیشنهادها از عربستان بیان داشت: هرگز به آن‌ها فکر نکردم. به دنبال فرصت‌هایی برای رشد بودم و می‌خواستم به تیمی قدرتمند بپیوندم. چندین باشگاه اروپایی علاقه‌شان به من را ابراز کردند؛ اما هیچ‌کدام پیشنهادی رسمی ارائه نکردند؛ فقط صحبت‌های اولیه صورت گرفت که پیشرفتی در آن حاصل نشد؛ چون من فوراً پیشنهاد اینتر را پذیرفتم. ۳-۴ باشگاه از انگلیس، ۲-۳ باشگاه از ایتالیا و یکی از بهترین باشگاه‌های اسپانیا با من تماس گرفتند.

طارمی در خصوص انتخاب شماره پیراهنش در اینتر گفت: اگر شماره ۹۹ در دسترس باشد، آن را انتخاب خواهم کرد.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://javaneparsi.ir/49388
اخبار مرتبط

نظرات شما