مدیر درمان تأمین اجتماعی قم:

۲۶۸ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی قم پرداخت شد

مدیر درمان تأمین اجتماعی قم گفت: بزرگ‌ترین تسویه مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این استان با رقمی بالغ بر ۲۶۸ میلیارد تومان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سید مهدی محصل افزود: با این اقدام، گام مهمی در کاهش مشکلات مالی شرکای اجتماعی حوزه درمان استان قم برداشته شد.

 وی اضافه کرد: مطالبات دانشگاه علوم پزشکی تا پایان آذرماه ۱۴۰۲، مراکز غیردانشگاهی تا پایان دی‌ماه ۱۴۰۲ و مطالبات پزشکان تا پایان سال ۱۴۰۲ پرداخت گردید.

 وی با اشاره به دغدغه سازمان تأمین اجتماعی در پرداخت به‌موقع مطالبات مراکز طرف قرارداد، ادامه داد: مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم با پیگیری‌های مستمر در تلاش است تا با تأمین منابع موردنیاز، مطالبات مراکز طرف قرارداد را به‌روزرسانی نماید.

 محصل در ادامه گفت: سال گذشته با واریزی جدید بیش از یک هزار و ۳۷۸ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تأمین اجتماعی در استان قم پرداخت شده که بر اساس بررسی اسناد ارسالی مراکز طرف قرارداد، ۲۱۷ میلیارد تومان از مطالبات باقی‌مانده است که با تأمین منابع جدید، پرداخت‌ها به‌روزرسانی خواهد شد.

 وی با تأکید بر لزوم پرداخت به‌موقع مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد، خاطرنشان کرد: مراکز درمانی طرف قرارداد مصداق بارز مشارکت مردم در امر درمان است و ما نیز همه تلاش خود را در انجام به‌موقع تعهدات به کار خواهیم گرفت.

 وی بیان کرد: مدیریت درمان قم در استان با ۷۶۱ مرکز طرف قرارداد است که هشت بیمارستان طرف قرارداد در سال گذشته به بیش از ۶۸ هزار بیمار تحت پوشش تأمین اجتماعی خدمات بستری ارائه کرده است.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://javaneparsi.ir/49526
اخبار مرتبط

نظرات شما