امام‌جمعه قم:

رئیس‌جمهوری که دلبسته آمریکا باشد به درد مردم نمی‌خورد

امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه فردی که با نظام و انقلاب زاویه دارد و دلبسته آمریکا است به درد این ملت نمی‌خورد، گفت: کسی که اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی را تشخیص می‌دهد نسبت به انتخابات امروز بی‌تفاوت نباشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه امروز قم که در مصلای قدس قم برگزار شد، اظهار داشت: باتوجه‌به فرمایشات مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست‌جمهوری فردی که با نظام اسلامی زاویه دارد به درد شما نمی‌خورد آنکه دلبسته آمریکا باشد به درد مردم نمی‌خورد دولت چهاردهم باید برای رفع تحریم‌ها تلاش کند برای این کار دوراه وجود دارد یکی مذاکرات باعزت برای رفع تحریم‌ها و دیگری خنثی‌سازی تحریم‌ها است.

امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه شنبه روز مالیات است، گفت: مالیات نوعی هزینه اجتماعی است که افراد جامعه برای اداره کشور پرداخت می‌کنند مالیات یکی از بهترین درآمدها برای اداره کشور است.

وی ادامه داد: ماه محرم به‌خصوص عاشورا بهترین مدرسه ولایت است در صحنه کربلا دوقطبی ولایت الله و ولایت طاغوت مشخص بود در کربلا باید یکی از دو خیمه‌گاه انتخاب شود نمی‌توان‌ خیمه بینابینی را انتخاب کرد امروز با اسلام حسینی و اسلام یزیدی روبرو هستیم؛ یعنی اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی اگر تفاوت این را بدانیم نمی‌توانیم در مورد انتخابات امروز بی‌تفاوت باشیم.

سعیدی بیان داشت: در آستانه قیام مردم در اعتراض به کشف حجاب رضاخانی و کشتار مردم در مسجد گوهرشاد قرار داریم در قرآن آیات زیادی در مورد عفاف و حجاب داریم حجاب و عفاف باعث پیشگیری از ناهنجاری‌های اخلاقی و حفظ امنیت جامعه است.




انتهای پیام/۱۷۰


http://javaneparsi.ir/49539
اخبار مرتبط

نظرات شما