ووشو قهرمانی بانوان استان قم؛

نفرات برتر ووشو بانوان قم مشخص شدند

مسابقات قهرمان استانی ووشو بانوان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در سالن خانه ووشو استان در دو بخش تالو و ساندا برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» بتول السادات رفیعی‌پور نایب‌رئیس هیئت ووشو استان قم در گفتگو با رسانه “ورزش پارسی” با اشاره به برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی بانوان استان در اظهار داشت: مسابقات قهرمان استانی ووشو بانوان گرامی داشت هفته تربیت‌بدنی با حضور ۱۸۰ شرکت‌کننده در دو بخش تالو و ساندا در تاریخ ۱۳ مهرماه در خانه ووشو استان برگزار شد.

وی با اشاره به نفرات شرکت‌کننده در بخش تالو بیان داشت: حدود ۵۴ تالوکار از قم و توابع استان  در ۴ رده سنی نونهال، نوجوان، جوانان و بزرگسالان در در مسابقات ووشو قهرمانی بانوان استان قم حضور داشتند و در فرم‌های دست و سلاح با هم به رقابت پرداختند.

رفیعی‌پور با اشاره به نفرات شرکت‌کننده در بخش ساندا ابراز داشت: حدود ۱۲۶ سانداکار در مسابقات ووشو قهرمانی بانوان استان در بخش ساندا و در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

 وی در ادامه گفت: به جهت ارتقای روحیه ورزشکاران حاضر در مسابقات ووشو قهرمانی بانوان استان به‌تمامی شرکت‌کنندگان در این مسابقات لوح یادبود و به نفرات برتر این رقابت‌ها لوح قهرمانی از طرف هیئت اهدا شد.

نایب‌رئیس هیئت ووشو استان قم با اشاره داوری این رقابت‌ها افزود: در مسابقات ووشو قهرمانی بانوان استان قم در دو بخش تالو و ساندا خانم‌ها سمانه سلیمانی، بتول السادت رفیعی‌پور، الهام جلیلی، پروانه صادقی، لیا یزدی، معصومه شفائی، نجلا حسینی، فاطمه سلیمانی، فریده مراد حاصلی، لیلا میرحیدری، زهرا کاظمی، لیلا اکبری مقدم، مهین منتشلو، فاطمه غفوری، زهرا صادقی، یلدا صمدی، ریحانه سلمان‌پور، معصومه جمشیدی، فاطمه حسین‌زاده به داوری پرداختند.

وی با اشاره به نفرات برتر تالو این رقابت‌ها گفت: در این رقابت‌ها و در بخش تالو در سبک چانگ چوان نونهالان، حنانه عبدی؛ در سبک چیانگ شو نونهالان، سارینا علی محمدی؛ در سبک تایچی چوان نونهالان، فاطمه متولی؛ در سبک تایچی شأن، سارا جانقلی؛ در سبک تایچی جین، سارا سادات یزدان‌پناه؛ در سبک دائو شو نونهالان، مهرسا نورایی؛ در سبک جین شو نونهالان، ترنم بافرانی؛ در فرم بادبزن سنتی، ستایش زرنوشه؛ در فرم پایه نونهالان، حلما احمدی؛ در فرم دست سنتی نونهالان، کیمیا کشمیری؛ در فرم دست نام چوان، گندم قربان‌نیا؛ در سبک گوئن شو نونهالان، زینب حسنلو؛ در سبک نن دائو نونهالان، یاسمین اسداللهی؛ در فرم سلاح بلند سنتی، المیرا امیدیان؛ در سبک چانگ چوان نوجوانان، غزل همافر دارابی؛ در سبک جین شو نوجوانان، راضیه مسعودی؛ در فرم دست سنتی نوجوانان، ستایش بوجاران؛ در سبک تایچی چوان نوجوانان، هلیا خداپناهی؛ در سبک نان چوان نوجوانان، هانیه مهدوی؛ در فرم سنتی جوانان، نینا میرزا حسینی و در سبک تایچی بزرگسالان، مریم فراهانی به مقام قهرمانی دست یافتند.

رفیعی‌پور با اشاره به نفرات برتر ساندا در رده سنی نونهالان ادامه داد: در بخش ساندا رده سنی نونهالان، در وزن منفی ۲۴، زینب پورهمت؛ در وزن منفی ۲۷، یاسمین عزیزان؛ در وزن منفی ۳۰، نرگس اوتادی؛ در وزن منفی ۳۳، نازنین نجاتی و در وزن منفی ۳۶، محیا سادات حسینی به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی با اشاره به نفرات برتر ساندا در رده سنی نوجوانان گفت: در بخش ساندا و در رده سنی نوجوانان، در وزن منفی ۴۲، ریحانه عبدی؛ در وزن منفی ۴۵، مینا غلامی؛ در وزن ۴۸، عسل نجاتی؛ در وزن منفی ۵۲، ستایش محققی و در وزن منفی ۵۶، فاطمه سالاروند به مقام قهرمانی دست یافتند.

نایب‌رئیس هیئت ووشو استان با اشاره به نفرات برتر ساندا در رده سنی جوانان ادامه داد: در بخش ساندا و در رده سنی جوانان، در وزن منفی ۴۸، نرگس دورانی؛ در وزن منفی ۵۲، حدیث صانعی زاده؛ در وزن منفی ۵۶، زینب حسینی؛ در وزن منفی ۶۰، رقیه ایرانی‌نژاد؛ در وزن منفی ۶۵، سارینا سفیدگر؛ در وزن منفی ۷۰، یگانه تنباکوکاری و در وزن منفی ۷۵، فاطمه بابایی به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی با اشاره به نفرات برتر ساندا در رده سنی بزرگسالان بیان داشت: در بخش ساندا و در رده سنی بزرگسالان، در وزن منفی ۴۸، کوثر آل ابراهیم؛ در وزن منفی ۵۲، مبینا آخوندی؛ در وزن منفی ۵۶، فاطمه منتهایی؛ در وزن نفی ۶۵، زهرا رجایی؛ در وزن منفی ۷۰، نرگس یاسبلاغی و در وزن مثبت ۷۵، هستی باباخانی نیا به مقام قهرمانی دست یافتند.




انتهای خبر /

 
منبع:ورزش پارسی
http://javaneparsi.ir/50825
اخبار مرتبط

نظرات شما