نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

مشارکت بالا در انتخابات نشان از قدرت ملت دارد

نماینده مردم قم با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش قدرت ملت ایران در مجامع بین‌المللی است، گفت: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که ادامه‌دهنده راه و منش ایشان باشد. 

محمد منان رئیسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: میزان مشارکت و حضور مردم در انتخابات بیانگر عمق ارتباط مردم با حاکمیت است؛ لذا هر قدر درصد مشارکت مردم پای صندوق‌های رأی بالا باشد نشان‌دهنده ارتباط وسیع‌تر بین مردم و نظام است. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظامی هم که پشتوانه مردمی قوی داشته باشد بهتر می‌تواند از منافع مردم در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه‌های بین‌المللی دفاع کند. 

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم انتخابات را پرشورتر برگزار کنند به رئیس‌جمهور بعدی اعتبار می‌دهند تا بهتر بتواند از منافع ملت در مجامع بین‌المللی دفاع کند.

منان رئیسی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری از تمام طیف‌های سیاسی کاندیدا وجود دارد و این باعث می‌شود که انتخابات برای مردم آسان‌تر شده و شخص منتخب را از طیف سیاسی گسترده و با برنامه‌های مختلف انتخاب کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتخابات در ایران کاملاً آزاد است و هر شهروندی که دغدغه دارد که یک دولت مقتدر و قدرتمند سرکاری بیاید که بتواند منافع مردم را پیگیری کند وظیفه عقلی و شرعی دارد پای صندوق‌های رأی حاضر شود. 

منان رئیسی تأکید کرد: اگر شهروندی مدعی دغدغه‌مندی است؛ اما در انتخابات شرکت نکند و یک رئیس‌جمهور با مشارکت پایین انتخاب شود آن رئیس‌جمهور وزن و اقتدار لازم را ندارد تا از منافع کشور و منافع ملت دفاع کند.

وی بیان داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات هم حکم دینی، هم حکم عقلی و هم حکم ملی است با فضایی که بعد از شهادت شهید آیت‌الله رئیسی به وجود آمد و هنوز هم ادامه دارد مردم مترصد این هستند که شخصی را بر جای آیت‌الله شهید رئیسی بنشانند که همان روحیه جهادی و اخلاص، پرکاری و اعتقاد به منافع کشور را داشته باشد.

انتهای پیام/170


http://javaneparsi.ir/49294
اخبار مرتبط

نظرات شما