استاندار قم:

هیمنه پوشالی با پاسخ کوبنده ایران شکسته شد

استاندار قم با اشاره به پاسخ موشکی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: جمهوری اسلامی ثابت کرد گفتار و رفتارش یکی است و هیمنه گنبد پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی با همین رفتار قاطعانه به‌یک‌باره در هم شکست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سید محمد آقامیری اضافه کرد: هر چه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند قطعاً شدنی است و ما باید با جان‌ودل به فرمان و اوامر ایشان عمل کنیم.

 استاندار قم در دیدار با کادر فرماندهی انتظامی قم که به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی برگزار شد، بیان کرد: تردیدی نیست بیشترین دغدغه کشور در کنار عملیات و حملات موشکی توسط سپاه را فراجا داشت که مراقبت امنیت کشور و عکس‌العمل احتمالی بود.

 آقامیری افزود: حضور رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه، شکل‌گرفتن یک حماسه بی‌بدیل در تاریخ انقلاب بود، دنیا دید که رهبر معظم و شجاع انقلاب، علاوه بر حضور در مراسم گرامیداشت رهبر حزب‌الله با تمام اقتدار و آرامش در نمازجمعه حاضر شد و از آن سو، وزیر امور خارجه شجاع ما نیز در بیروت در میان اوج تهدیدها فرود آمد.

 وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی با جان خود از جامعه، امنیت و آرامش مردم دفاع می‌کنند و شرمنده‌ایم که توان جبران مادی زحمات آنها را نداریم.

 استاندار قم با تبریک هفته نیروی انتظامی به نیروهای انتظامی و خانواده‌های صبور آنان تصریح کرد: شادی و تبریک مضاعف بابت ضربه کاری به رژیم پوشالی تا بن دندان مسلح صهیونیستی داریم و دنیا تصور نمی‌کرد این رژیم غاصب چنین سیلی بخورد.

 به گزارش ایرنا، ۱۳ تا ۱۹ مهر هر سال به‌عنوان «هفته نیروی انتظامی» نام‌گذاری شده است.




انتهای خبر /

 
منبع:ایرنا
http://javaneparsi.ir/50829
اخبار مرتبط

نظرات شما