در دانشگاه قم برگزار شد؛

تجلیل از اساتید بسیجی برتر استان قم

هم‌زمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید مراسمی به‌منظور تجلیل از اساتید بسیجی استان در دانشکده فنی دانشگاه قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دیرباز، مسئول بسیج اساتید استان قم و عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم تجلیل از اساتید برتر بسیجی استان با اشاره به نقش مهم اساتید در تبیین مسائل روز در جامعه به‌ویژه مسئله انتخابات و تبیین مشارکت حداکثری در بین مردم گفت: اساتید بسیجی با حضور در مسجد محل سکونت خود و همچنین در بین مردم می‌توانند یک زمینه و ظرفیتی از مهر و محبت و مهربانی و همچنین بالارفتن مشارکت‌های اجتماعی در بین مردم را فراهم کنند.
وی همچنین با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره تبیین مسئله غدیر در بین قشرها مختلف مردم، پرداختن به این امر و الگوگیری از آن را یک ضرورت دانست.
همچنین محمود علامه روشن، جانشین مسئول بسیج اساتید استان قم هدف از برگزاری این مراسم را تجدید پیمان اساتید بسیجی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری دانست و گفت: در این برنامه بر شعار انقلابی بودن و بسیجی بودن تأکید شد و بنا بر نظر مقام معظم رهبری هر کس که دل در گرو انقلاب و نظام دارد بسیجی محسوب می‌شود.
در پایان این مراسم از اساتید برتر جشنواره علمی شهید چمران، ۱۴ تن از اساتید خانم که به‌عنوان الگوی سوم زن مسلمان شناخته شدند و همچنین اساتید فعال بسیجی که در طول سال با بسیج اساتید همکاری داشتند تجلیل شد.

انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49299
اخبار مرتبط

نظرات شما