مسئول کتابخانه مرکزی قم خبر داد:

برگزاری کارگاه‌های آموزشی در کتابخانه مرکزی

مسئول کتابخانه مرکزی قم از برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های فرهنگی متنوع ویژه گروه‌های سنی مختلف در تابستان ۱۴۰۳ در این کتابخانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از روابط‌عمومی کتابخانه مرکزی قم، مریم رمضانی، مسئول کتابخانه مرکزی قم با اشاره به آغاز ثبت‌نام کارگاه‌ها و نشست‌های فرهنگی این کتابخانه در فصل تابستان ویژه گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال  گفت: علاوه بر برنامه‌های ماهانه کتابخانه مرکزی قم همچون محفل ادبی، نشست‌های نقد کتاب، روز بازی و... کارگاه‌ها و کلاس‌های ویژه به‌منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، غنی‌سازی اوقات فراغت و مهارت‌افزایی اعضای کتابخانه از ابتدای تیرماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در بخش کودک کتابخانه، کارگاه‌های آموزش نقاشی، خوشنویسی، نجوم، شطرنج، خلاقیت، آموزش رباتیک، چرتکه، نقالی و ذهن طلایی از جمله برنامه‌های تابستانی خواهد بود.
رمضانی تصریح کرد: کتابخانه مرکزی قم در این ایام همچنین با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی در قالب کلاس‌های تابستانی شامل صحیح خوانی متون کهن، حافظ خوانی، طراحی چهره، سیاه‌قلم، گویندگی و فن بیان، معرق‌کاری، پایتون، کامپیوتر، شاهنامه‌خوانی، کار با چوب، طراحی سایت، طب سنتی، بورس، طراحی و ساخت عروسک و... میزبان اعضای کتابخانه در رده‌های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال است.
وی همچنین اظهار داشت: علاوه بر این برنامه‌های تابستانی، ویژه‌برنامه‌های مناسبتی، جشن، نقد و بررسی کتاب، رونمایی از کتاب و... همچون گذشته در کتابخانه برگزار می‌شود.
مسئول کتابخانه مرکزی قم ادامه داد: در طراحی دوره‌های آموزشی و برنامه‌های کتابخانه تلاش شده تنوع سلایق و علایق اعضای کتابخانه در نظر گرفته شود و کارگاه‌های متنوعی از مهارت‌های رایانه‌ای تا فعالیت‌های فیزیکی در کتابخانه برگزار خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این کارگاه‌ها و برنامه‌های تابستانی کتابخانه مرکزی قم می‌توانند با شماره‌تلفن‌های ۳۳۸۰۱۰۱۷ و ۳۳۸۰۱۰۱۸ تماس حاصل کرده یا به کتابخانه مرکزی قم واقع در خیابان امام خمینی (ره)، روبه‌روی پمپ‌بنزین مراجعه کنند.

انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49347
اخبار مرتبط

نظرات شما