معاون حوزه علمیه خواهران قم:

هفدهمین جشنواره بانوی کرامت فراخوان شد

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قم گفت: هفدهمین جشنواره بانوی کرامت از سوی حوزه علمیه خواهران فراخوان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری حوزه، طاهره حیاتی عنوان کرد: هفدهمین جشنواره بانوی کرامت از سوی حوزه علمیه خواهران فراخوان شده است.
وی افزود: این جشنواره باهدف افزایش توان علمی - مهارتی پژوهشگران، گسترش فرهنگ پژوهش، نهادینه‌سازی تولید علم در بین دانشجویان و طلاب، بهره‌گیری از خلاقیت‌های علمی متنوع، تعامل هم‌افزا با نهادهای حوزوی و غیرحوزوی، تلاش برای شبکه‌سازی و ارتباط شبکه‌ای میان پژوهشگران و اعتبارسنجی پژوهش‌های دینی به‌ویژه در زمینه سبک زندگی و کارویژه تبلیغ برگزار می‌شود.
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قم، با بیان اینکه این جشنواره در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود، اظهار کرد: از طلاب و پژوهشگران قمی دعوت برای حضور در این جشنواره دعوت می‌شود.
وی افزود: جشنواره بانوی کرامت در ۱۶ دوره ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران (اساتید و طلاب) برگزار شده بود اما فراخوان این دوره به‌صورت ویژه اعم از حوزه علمیه خواهران اعلام شده است و همه طلاب (خواهران و برادران) و عموم پژوهشگران (در بخش ویژه) می‌توانند شرکت کنند.
حیاتی با بیان اینکه بخش اول ویژه بانوان طلبه و اساتید حوزه علمیه خواهران است، تصریح کرد: پژوهش‌های پایانی اعم از پژوهش‌های پایانی سطح دو، پایان‌نامه‌های سطح ۳ و رساله‌های سطح چهار که در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ارائه و دفاع شدند و کتاب‌هایی که در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ چاپ شدند.
وی با اشاره به اینکه بخش دوم ویژه طلاب و اساتید اعم از خواهران و برادران است، بیان کرد: فراخوان این بخش با موضوع سبک زندگی اسلامی برای مقالات کوتاه یعنی مقالات بین ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ کلمه است و هر فرد می‌تواند حداکثر سه مقاله کوتاه ارسال کند.
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قم ادامه داد: افرادی که در حوزه علمیه خواهران هستند، می‌توانند آثار خود را به نشانی kowsarnet.whc.ir و سایر طلاب به نشانی research.whc.ir ارسال کنند.
وی با بیان اینکه بخش سوم ویژه عموم پژوهشگران اعم از طلاب و غیر طلاب است، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند پژوهش‌های علمی_پژوهشی و علمی_ترویجی خود را با موضوع «حوزه‌های علمیه؛ تبلیغ کارآمد، خانواده متعال» ارسال کنند.
حیاتی با اشاره به اینکه مقالات ارسالی در این بخش در پایگاه استنادی ISC نمایه می‌شود، گفت: مهلت ارسال آثار در بخش اول و دوم تا ۳۱ تیر ۱۴۰۳ و در بخش سوم تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ است.
دستورالعمل ثبت‌نام در هفدهمین جشنواره بانوی کرامت
وی گفت: طلاب و پژوهشگرانی که تحت پوشش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور هستند همانند گذشته از طریق کوثر نت به نشانی kowsarnet.whc.ir و با مراجعه به بخش "ورود به سامانه‌ها" گزینه "سامانه فراخوان‌ها" را انتخاب کرده و فرایند ثبت اثر را انجام دهند.
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قم ادامه داد: ثبت‌نام سایر طلاب که شامل طلاب آزاد، نظام قدیم، جامعه الزهرا (سلام‌الله‌علیها)، جامعه المصطفی (ص)، طلاب خراسان و غیر طلبه‌ها (بخش ویژه) از طریق research.whc.ir انجام می‌پذیرد.
وی بیان کرد: اگر طلبه فاقد نام کاربری در سامانه است ابتدا اقدام به ثبت‌نام در سامانه research.whc.ir نموده و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور، اقدام به ورود به سامانه و انجام فرایند ثبت‌نام کنند. طلابی که دوره‌های قبل در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند همانند دوره‌های سابق و بدون هیچ مانعی می‌توانند اثر پژوهشی خود را ثبت نمایند.



انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49094
اخبار مرتبط

نظرات شما