با حضور رسانه‌های بین‌المللی؛

مراسم اختتامیه «جام رسانه امید» آغاز شده است

رویداد ۳۶ ساعته «جام رسانه امید» صبح امروز با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه جام رسانه امید با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی از صبح امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه انقلاب اسلامی همراه با انتخاب رسانه‌های برتر آغاز شده است.
این رویداد از امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ شروع به کارکرده و تا ۳۶ ساعت ادامه خواهد داشت.
از شهرهای تهران، قم، لرستان، آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، اصفهان، زنجان و دیگر استان‌های کشور در این رویداد حضور به هم رساندند.
در این رویداد صنعتگران و تولیدگران بزرگ کشور به روایت پیشرفت پرداخته و رقابت‌کنندگان رسانه‌ای از این روایتگری‌ها به تولید محتوا می‌پردازند.
داوری اختتامیه این رویداد با استفاده از دو تیم مجهز به هوش مصنوعی و پایشگرهای چندبُعدی انجام خواهد شد.
رویداد «جام رسانه امید» تمرین کارگروهی رسانه‌ای در انعکاس دستاوردهای نظام است که باهدف روایتگری صحیح و درست از پیشرفت‌ها در سراسر کشور برگزار می‌شود که امیدواریم باتوجه‌به اتفاقات مثبت خدمت به مردم که روزانه در کشور روی می‌دهد، شاهد امید و نشاط روزافزون در کشور باشیم.
تیترزنی، یادداشت، سرمقاله، عکس، کلیپ موبایلی، پادکست، ایده‌پردازی، پوستر و اینفوگرافیک و گزارش مکتوب، قالب‌های آثار این رویداد ۳۶ ساعته می‌باشد.
آثار ارسالی در این جشنواره با شاخص‌های مختلف ارزیابی همچون تعداد بازدید، کیفیت محتوایی اثر، حجم و تعداد انتشار، تعداد اشتراک‌گذاری محتوا، میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
گفتنی است امروزه رسانه‌های معاند سعی در سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم ایران به‌ویژه جوانان کشور دارند که لازم است در مقابل نیز، رسانه‌های داخلی بااهمیت دادن به فعالیت‌های رسانه‌ای و مسئله جهاد تبیین صحیح در جامعه به امیدآفرینی روزافزون بپردازند.
بسیج رسانه با علم و آگاهی به این خلأ به برپایی «جام رسانه امید» در کشور پرداخته تا در زمانی که اخبار منفی در رسانه‌ها بیشتر به چشم می‌خورند، دستاوردها و اقدامات امیدآفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز روایتگری شده و بصیرت دهی و امیدآفرینی لازم در جامعه اسلامی ایجاد شود.


انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/48852
اخبار مرتبط

نظرات شما