در گفتگو با قم فردا مطرح شد؛

برگزاری مراسم ترحیم شهدای خدمت در مسجد و حسینیه امام حسن عسکری (ع)

رئیس هیئت‌امنای و تولیت مسجد و حسینیه امام حسن عسکری (ع) نیروگاه قم با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد شهدا، اظهار داشت: مراسم ترحیم شهدای خدمت امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد و حسینیه امام حسن عسکری (ع) نیروگاه قم برگزار می‌شود.

حاج اکبر خلجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با بیان این که شهادت شهید خدمت آیت‌الله رئیسی همه مسلمانان را در شوک فروبرد، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم شب و روز نداشت و همواره سعی داشت در خط مقدم خدمت‌رسانی باشد.
وی ادامه داد: ایشان رئیس‌جمهوری بود که پشت‌میزنشینی را برای خودش ممنوع کرده بود به‌طوری‌که در 3 سال خدمتش در محروم ترین نقاط کشور حضور پیدا کرد تا از نزدیک در جریان امور قرار بگیرد.
خلجی با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد شهدا، اظهار داشت: مراسم ترحیم شهدای خدمت امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد و  حسینیه امام حسن عسکری (ع) نیروگاه قم واقع در خیابان جوادالائمه ابتدای خیابان شهید میانجی برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: از عموم مردم، علما و روحانیون دعوت به عمل می‌آید که در این مراسم معنوی حضور داشته باشند.
گفتنی است علاوه بر شهید رئیسی حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

انتهای پیام/110


http://javaneparsi.ir/48897
اخبار مرتبط

نظرات شما