هم‌زمان با تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید راه‌اندازی شد؛

پویش «تکریم خادم خستگی‌ناپذیر» در قم

هم‌زمان با تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان در قم پویش "تکریم خادم خستگی‌ناپذیر" در این استان راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از روابط‌عمومی خانه مطبوعات قم، در این پویش اهالی رسانه استان و خانه مطبوعات قم در آیین تشییع پیکر مطهر خادم‌الرضا (ع) سید شهیدان خدمت، رئیس‌جمهور فقید جمهوری اسلامی شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، با پوشش این مراسم سهم خود را در تکریم از خادم ملت ایفا خواهند کرد.
همچنین فعالان فضای مجازی نیز با تکریم خادم خستگی‌ناپذیر به پوشش خبری تشییع پیکر این شهدای والامقام می‌پردازند.



همشهریان قمی نیز می‌توانند به‌عنوان شهروند خبرنگار در تکریم از این مجاهد خستگی‌ناپذیر مشارکت کرده و آثار خود را با هشتک #تکریم_خادم_خستگی_ناپذیر در فضای مجازی منتشر کرده و برای بازنشر در رسانه‌ها به شماره ۰۹۹۲۴۷۰۹۵۵۰ در پیام‌رسان ایتا ارسال نمایند.
پویش امتداد ابراهیم
همچنین پوش امتداد ابراهیم، ‌ هر خانواده یک پلاکارد در استقبال از پیکر سیدالشهدا خدمت سید ابراهیم رئیسی (ره) راه‌اندازی شد.
در این پویش ذکر شده: ‌ دل‌نوشته‌های خود را در قالب یک جمله بر روی پلاکارد نوشته و در استقبال از پیکر مطهر شهید سید ابراهیم رئیسی (ره) بر روی دست خواهیم گرفت.
مردم می‌توانند تصاویر خود از پلاکاردهای همراه را با هشتگ #امتداد_ابراهیم در فضای مجازی منتشر کنند و جهت انتشار در رسانه‌های خبری به آیدی زیر در ایتا ارسال نمایند. @emtedad_ebrahim



شهر مقدس قم ام‌القرای جهان اسلام و آشیانه آل محمد (ص) تنها پس از ۱۰ روز میزبانی از رئیس‌جمهور مردمی و محبوب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، عصر امروز این بار میزبان همان مرد در قامت شهید جمهور شده است.
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیکرهای مطهر شهدای خدمت از حدود ساعت ۱۶:۳۰ از ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) عمود ۱۸ به سمت مسجد مقدس جمکران با حضور پرشور و گسترده مردم مؤمن، ولایی و همیشه در صحنه شهر کریمه اهل‌بیت (ع) تشییع می‌شود.
پیام تسلیت هیأت مدیره خانه مطبوعات استان قم در پی شهادت رئیس‌جمهور 
هیأت مدیره خانه مطبوعات استان قم در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور آورده است: ‌ خبر تأسف‌بار شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا علیه‌السلام و رئیس فقید و محبوب جمهوری اسلامی ایران قلوب آحاد ملت بزرگ ایران را جریحه‌دار کرد.
پیام حاکی است: ‌ این عالم مجاهد و انقلابی در طول سال‌های خدمت خود در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله تولیت آستان قدس رضوی، ریاست قوه قضائیه و ریاست قوه مجریه در مسیر کسب رضایت پروردگار و گره‌گشایی از کار مردم، تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و جهادی داشت و در نهایت در همین مسیر به درجه رفیع شهادت رسید.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: خانه مطبوعات استان قم شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی سیدالشهدای خدمت را محضر امام‌زمان عج الله تعالی فرجه الشریف، مقام عظمای ولایت و آحاد مردم شریف ایران اسلامی تسلیت گفته و از خداوند تبارک‌وتعالی برای آن فقید سعید و همچنین همراهان ایشان آیت‌الله آل هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، دکتر امیر عبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان رحمت واسعه و آمرزش الهی مسئلت می‌نماید.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، هم‌زمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.
آیت‌الله آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/48898
اخبار مرتبط

نظرات شما