قهرمان کشتی جهان:

هنوز باور نمی‌کنم آیت‌الله رئیسی از میان ما رفته است

قهرمان کشتی جهان با اشاره به اینکه مردم‌داری، تواضع، اخلاق و تلاش آیت‌الله رئیسی برای حل مشکلات مردم باعث شد ایشان برای همیشه در قلب مردم باقی بماند گفت: شب حادثه را فراموش نمی‌کنم تا صبح بیدار بودم و هنوز باور نمی‌کنم که ایشان از میان ما رفته است.

روح‌الله نعمتیان ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر شهدای سانحه سقوط بالگرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراهش فاجعه و فقدان بسیار بزرگی است آیت‌الله رئیسی یک رئیس‌جمهور مردمی و محبوب بود و به قول یکی از بزرگان بعد از مدت‌ها اخلاق، ادب و مردم‌داری به ریاست‌جمهوری برگرداند.

قهرمان کشتی جهان ادامه داد: اخلاق و ادب و تواضع آیت‌الله رئیسی باعث شد که مردم به ایشان علاقه‌مند باشند همه مشکلات را می‌دانیم و می‌دانیم که تحریم وجود دارد و در جنگ اقتصادی قرار داریم؛ اما آیت‌الله رئیسی تمام تلاش خود را می‌کرد و در میدان بود که باعث دلگرمی مردم بود که رئیس‌جمهور به فکر حل مشکلات است. 

وی تصریح کرد:  مردم از اینکه رئیس‌جمهور در بین آنها بود و از نزدیک مشکلات آنها را می‌شنید خوشحال بودند حتی گاهی رئیس‌جمهور بعد از یک مسافرت سخت خارجی بدون استراحت و به‌سرعت به میان مردم و مخصوصاً مناطق محروم می‌رفت تا مشکلات آنها را حل کند.

نعمتیان خاطرنشان کرد: همین رفتار آیت‌الله رئیسی باعث شد که عزیز مردم شود و‌ این خدمات در میان مردم گم نمی‌شود و مردم همه این‌ها را دیدند و در ذهن‌هایشان و قلب‌هایشان باقی ماند، ایشان ازیک‌طرف خادم‌الرضا بودند و به این مسئله افتخار می‌کردند و از طرفی تابع ولی‌فقیه بودند و از طرفی خود را خادم ملت می‌دانستند و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کردند.

قهرمان کشتی جهان تأکید کرد: مردم هنوز فراموش نکردند که برخی از رؤسای جمهور توجهی به منویات مقام معظمی رهبری نداشتند گاهی حتی در مقابل منویات ایشان جبهه‌گیری می‌کردند و هرگز میان مردم حضور پیدا نمی‌کردند. 

وی عنوان داشت: آیت‌الله رئیسی در این مدت تمام تلاش خودش را کرد تا به محرومان کمک کند و در فساد ستیزی بسیار جدی و پرتلاش بودند، می‌توان گفت هر آنچه در توان داشتند انجام دادند و مزد زحمات خود را با شهادت در راه خدمت به مردم در شب میلاد امام رضا علیه‌السلام گرفتند.

نعمتیان اضافه کرد: شهادت برای ایشان تبریک دارد و غم و ناراحتی ما از فقدان و نبود ایشان و دلتنگی برای ایشان است، شبی که هنوز امید داشتیم که ایشان و هیأت همراه در سلامت داشت باشند را فراموش نمی‌کنم تا صبح بیدار بودم و هنوز باورم نمی‌شود ایشان از میان ما رفته است؛ اما قسمت بر این بود که وی در راه خدمت به مردم شهید شود.

قهرمان کشتی جهان گفت: الحمدلله سایه مقام معظم رهبری بر سر ما است ان‌شاءالله مسئولین باقدرت این کشور را به‌سوی پیشرفت هدایت کنند ناامید نیستیم امیدواریم رئیس‌جمهور بعدی ادامه‌دهنده راه آیت‌الله رئیسی باشد.

انتهای پیام/170


http://javaneparsi.ir/48902
اخبار مرتبط

نظرات شما