نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

شهید رئیسی سبک جدیدی از مدیریت اسلامی را احیا کرد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هر یک از آرای مردم همانند شلیک تیری بر قلب دشمنان است، گفت: شهید رئیسی سبک جدیدی از مدیریت اسلامی را احیا کرد که مردم انتظار دارند این مکتب توسط رئیس‌جمهور آینده تعطیل نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  در مراسمی که صبح امروز به مناسبت 14 و 15 خرداد ماه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد،حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه ۱۵ خرداد نقطه آغاز جهاد و مبارزه بود، اظهار داشت: قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ به دلیل سخنرانی امام خمینی (ره) بود که در آن سخنرانی ریشه آمریکا و اسرائیل را مورد حمله قرار داده بود.
مردم در انقلاب نقش مؤثری داشته و دارند
وی ادامه داد: ماندگاری و اقتدار این انقلاب و توانمندی این نظام به حضور جهادی و نقش‌آفرین مردم بستگی دارد و از زمان قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ این مردم بودند که سرنوشت و قدرت را برای انقلاب فراهم کردند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ هدایت‌ها را برعهده داشت؛ اما این ملت بودند که با حضور در میدان مرحله دوم قیام ۱۵ خرداد را رقم زدند و تیرخلاص را به رژیم پهلوی زدند.
وی افزود: خداوند پاداش بزرگی که به قیام مردم داد این بود که بعد از رحلت امام کسی سکان این انقلاب را برعهده گرفت که از جنس امام بود.
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه مردم ضمانت اجرای قانون هستند، گفت: احکام الهی ماهیت اصلی انقلاب اسلامی است که راهبرد این جریان ولایت‌فقیه هست.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی سالگرد ارتحال امام خمینی ضمن قدردانی از روحیه جهادی ملت فرمودند حضور مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت موجب تبدیل مصیبت شهید رئیسی به حماسه شد تا جایی که دنیا در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود آورد.
شهید رئیسی سبک جدیدی از مدیریت اسلامی را احیا کرد
وی اضافه کرد: شهید رئیسی سبک جدیدی از مدیریت اسلامی را احیا کرد که در آن نظام ولایی، ولایت محور است و همه باید نقش سربازی در این عرصه ایفا کنند.
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه نباید بگذاریم مکتب شهید رئیسی از بین برود، گفت: بزرگ‌ترین پیام شهید رئیسی و شهید سلیمانی آن است که تا سرباز ولایت هستیم پیروزیم و آن روزی شکست می‌خوریم که بخواهیم در برابر رهبری نظریه‌پردازی کنند.
هر رأی تیری بر قلب دشمن است
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیشرو، بیان کرد: هر یک از آرای مردم همانند شلیک تیری بر قلب دشمنان است.
وی ادامه داد: باید در انتخابات همانند رئیسی را انتخاب کنیم تا این مکتب را نادیده نگیرد و بداند که این مسند سربازی ولایت است.
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه تمام کارهای شهید رئیسی برای‌خدا و ولایت بود، گفت: راه‌حل مشکلات حضور و نقش‌آفرینی و حماسه در میدان است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم همه کسانی که برای انتخابات ریاست‌جمهوری کاندید شده‌اند برای‌خدا باشد و هر نامزدی انتخاباتی که فرد دیگری را از خود توانمندتر و در سربازی ولایت توفیق بیشتری دارد به نفع او کنار بکشد.
مردم انتظار دارند مکتب رئیسی تعطیل نشود
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: این مردم از کاندیداها و کسی که انتخاب می‌شود انتظار دارند که مکتب ۳۳ماهه شهید رئیسی تعطیل نشود و بدانند اگر کسی بر خلاف جهت ولایت حرکت کند؛ مانند برخی از افراد فعلی منفور ملت خواهند شد.


انتهای پیام/160


http://javaneparsi.ir/49079
اخبار مرتبط

نظرات شما