یادداشت؛

مسیر درست

در مکتب امام راحل (ره) همراهی با محرومان و ساده‌زیستی در کنار مبارزه با فساد و رانت در اولویت قرار دارد به‌طوری‌که در وصیت‌نامه ایشان نیز به این مهم بارها اشاره شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» امروز سالروز سی و پنجمین سال رحلت امام خمینی (ره) رهبر کبیر و بنیان گذر انقلاب اسلامی ایران است، امامی که برای مبارزه با طاغوت و فساد قیام کرد و در نهایت به صدها سال حکومت دیکتاتوری و شاهنشاهی در ایران خاتمه داد.
در مکتب امام راحل (ره) همراهی با محرومان و ساده‌زیستی در کنار مبارزه با فساد و رانت در اولویت قرار دارد به‌طوری‌که در وصیت‌نامه ایشان نیز به این مهم بارها اشاره شده است.
علاوه بر این با مراجعه به آرشیو بیانات ایشان می‌بینیم که در مکتب خمینی توجه به محرومان و هم‌نشینی با آن‌ها در اولویت قرار دارد، علاوه بر این مبارزه با اشرافی‌گری و فساد نیز بارها مورد تأکید ایشان بوده است.
رهبر معظم انقلاب نیز در این سال‌ها بارها در فرمایشات خودشان به‌خصوص در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بر طی‌کردن مسیر انقلاب تأکید کرده‌اند.
مکتب امام خمینی (ره) در دوره سه‌ساله ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی نیز به‌خوبی طی شد.
در واقع شهید رئیسی مسیری را طی کرد که امام راحل (ره) در ماه‌ها و روزهای اول انقلاب آن را ترسیم کرده بود و ایشان نیز به‌خوبی آن را طی کرد.
مردمی‌بودن و مبارزه با فساد از شهید رئیسی فردی ساخت که در زمان شهادتش میلیون‌ها ایرانی را به خیابان‌ها ریخت تا یک بدرقه باشکوه در تاریخ انقلاب بعد از تشییع پیکر امام خمینی (ره) و شهید حاج‌قاسم سلیمانی را شاهد باشیم.
این دو بزرگوار با مشی مردمی که داشتند در دل‌ها ماندند و شهید رئیسی هم به جمع آن‌ها پیوست؛ اما با کارنامه‌ای درخشان و انقلابی که تا سال‌ها می‌تواند الگوی یک رئیس‌جمهور موفق و مردمی باشد.
در این میان انتظاری که می‌رود این است که در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری هم رئیس‌جمهوری به‌مانند رئیسی مردمی و محبوب انتخاب شود تا این مسیر نورانی و درخشان تداوم یابد.

ع- محمدی- فعال رسانه


انتهای پیام/110


http://javaneparsi.ir/49102
اخبار مرتبط

نظرات شما