عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری:

کاندیداها به اخلاق و عدم تخریب توجه داشته باشند

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مشارکت با رأی بالا یک راهبرد محسوب می‌شود، گفت: توجه به اخلاق انتخاباتی و جلوگیری از تخریب و حاشیه‌سازی موضوع مهمی است که کاندیدها و ستادهای آنان باید به این امر توجه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  آیت‌الله عباس کعبی  امروز در خطبه‌های نماز عید قربان که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد با اشاره به انتخابات پیشرو، اظهار داشت: انتخابات امسال از حساسیت بیشتری نسبت به انتخابات قبل برخوردار است.
وی ادامه داد: در انتخاب رئیس‌جمهور آینده که در تراز شهید رئیسی باشد باید دقت کنیم چرا که هر گونه سهل‌انگاری در مشارکت و انتخاب رئیس‌جمهور عواقب بدی خواهد داشت.
نایب‌رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مشارکت با رأی بالا یک راهبرد برای کشور محسوب می‌شود، گفت: انتخابات یک رزمایش سیاسی‌اجتماعی است.
وی بیان کرد: شرکت در انتخابات علاوه بر حق شهروندی آحاد جامعه، تکمیل‌کننده حماسه بدرقه شهیدان راه خدمت است
آیت‌الله کعبی با اشاره به برخی از شاخص‌های رئیس‌جمهور، ابراز داشت: ولایت‌مداری، خستگی‌ناپذیری، اخلاق‌مداری، پشتیبانی از جبهه مقاومت و تسلیم‌ناپذیر بودن در برابر دشمنان از جمله ویژگی‌های رئیس‌جمهور در تراز شهید رئیسی و انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه با اشاره به توصیه به نامزدهای انتخابات، تأکید کرد: توجه به اخلاق انتخاباتی و جلوگیری از تخریب و حاشیه‌سازی موضوع مهمی است که کاندیدها و ستادهای آنان باید به این امر توجه داشته باشند.
عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری باید مرزبندی خود را با دشمنان آشکار کنند.
وی اضافه کرد: در ادامه گفت: نامزدهای جبهه انقلاب که در انتخابات ریاست‌جمهوری حضور دارند در راستای ادامه راه شهید رئیسی باید به تلاش خود در راه رسیدن به وفاق ادامه دهند.


انتهای پیام/160


http://javaneparsi.ir/49275
اخبار مرتبط

نظرات شما