عضو خبرگان رهبری:

مردم در انتخابات حضور فعال داشته باشند

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مناظره‌ها برای مردم روشنگرانه بود، گفت: مردم با حضور فعال در صحنه انتخابات مانع بازگشت کسانی شوند که سال‌های گذشته به منافع ملی کشور و سرمایه ملت ضربه زدند.

آیت‌الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به انتخابات پیشرو و انتخاب فرد اصلح، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی بودند.
وی ادامه داد: شهید رئیسی از ویژگی‌هایی برخوردار هستند که باتوجه‌به این ویژگی‌ها و عملکردها رئیس‌جمهور آینده باید در امتداد رئیس‌جمهور شهید باشد.
عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اصول حکمرانی شهید رئیسی ولایت‌مداری، خستگی‌ناپذیری، کارآزمودگی، مردمی‌بودن، پشتیبانی از جبهه مقاومت، تسلیم‌ناپذیری در مقابل آمریکا و صهیونیسم، تحول‌گرایی، امید، پاک‌دستی، صداقت و ساده‌زیستی است و در مجموع پرکار، فعال و شعارهایی انقلاب و گفتمان امام و رهبری را دنبال می‌کرد.
وی اضافه کرد: شهید رئیسی از یک گفتمان تمدنی برخوردار بود و قدرت اجرایی بالایی داشت و از صبر و تحمل و شکیبایی هم برخوردار بود. رئیس‌جمهوری که می‌خواهد ادامه راه آیت‌الله شهید رئیسی را بدهد باید این ویژگی‌ها را داشته باشد.
آیت‌الله کعبی با اشاره به اهمیت انتخاب، خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر این است که هر گونه سستی، کوتاهی و سهل‌انگاری در حضور فعال در صحنه انتخابات به‌گونه‌ای که افرادی که در سال‌های گذشته مشکل‌ساز بودند دوباره برگردند؛ بازگشت دوباره افرادی که ناکارآمد هستند، افرادی که سرمایه ملت را به تاراج بردند، افرادی که به منافع ملی ضربه زدند کشور را به عقب می‌راند و مردم با حساسیت و درک شرایط فوق‌العاده و استثنایی به یکی از افرادی که مثل شهید رئیس باشد رأی دهند.
این استاد برجسته حوزه در ادامه با اشاره به مناظره‌ها، گفت: مناظره‌ها برای مردم روشنگرانه بود و کاندیداها برنامه‌ها، توانمندی‌ها و تیم همکار خود را مشخص کردند. مناظره‌ها در انتخاب مردم می‌تواند کمک خوبی انجام دهد.
وی بیان کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نامزدها دشمن‌شاد صحبت نکنند و از خطوط قرمز انقلاب اسلامی عبور نکنند و به شهید مظلوم آیت‌الله رئیسی با ناسپاسی‌ها و تحلیل‌های غلط ظلم مضاعف نکنند.


انتهای پیام/160


http://javaneparsi.ir/49375
اخبار مرتبط

نظرات شما