فرماندار شهرستان کهک:

انتخابات با استقبال مردم در کهک در حال انجام است

فرماندار شهرستان کهک با اشاره به استقبال خوب مردم کهک از انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، گفت: انتخابات در صحت کامل در این شهرستان در حال انجام است و خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی وجود نداشته است. 

علیرضا گلچین پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: از ساعت ۵ صبح امروز ۸ تیرماه سال ۱۴۰۳ کار اجرایی انتخابات در شهرستان کهک شروع شد و بلافاصله اعضای شعب به شعب اخذ رأی اعزام شدند رأس ساعت ۸ صبح امروز کار اخذ رأی و حضور مردم در شعب اخذ رأی در شهرستان کهک آغاز شد.

فرماندار شهرستان کهک اضافه کرد: ۲۷ شعبه اخذ رأی در شهرستان کهک وجود دارد که دو شعبه اخذ رأی سیار، چهار شعبه مستقر در شهر کهک و ۲۱ شعبه نیز در روستاهای شهرستان کهک مستقر است و کار اخذ رأی از شهروندان را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: از صبح امروز بازدیدهای مختلفی از شعب اخذ رأی شهرستان کهک انجام دادیم خوشبختانه هیچ مشکلی وجود نداشته و مراحل اخذ رأی به‌درستی با نظم کامل و صحت در حال انجام است.

گلچین بیان داشت: مسئولین استانی از جمله معاون استاندار نیز با حضور در شهرستان کهک از روند اخذ رأی در شعب مختلف بازدید به عمل آوردند.

فرماندار شهرستان کهک اضافه کرد: خوشبختانه اعضای شعبه اخذ رأی شهرستان کهک به‌صورت کامل توجیه هستند و برنامه‌های آموزشی به آنها ارائه شده است و اپراتورها و دیگر اعضا به‌صورت کامل و حرفه‌ای مسلط به امور هستند.

وی عنوان داشت: خوشبختانه مشارکت در شهرستان کهک تا این ساعت بسیار خوب بوده و باتوجه‌به اینکه شهرستان کهک یک شهرستان گردشگری است و در روز جمعه شاهد حضور گردشگران زیادی است تدابیری اندیشیده شده تا این گردشگران نیز بتوانند به‌سهولت در انتخابات شرکت کنند.

گلچین پور تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و شعب سیار پیش‌بینی‌شده است که شهروندان و گردشگران هم بتوانند به شعب ثابت مراجعه کنند و رأی خود را در صندوق بیندازند و محل‌هایی هم که نقاط گلوگاهی است و گردشگران در آنجا حضور دارند پیش‌بینی‌شده است تا صندوق‌های سیار در آن محل‌ها حضور داشته باشد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://javaneparsi.ir/49432
اخبار مرتبط

نظرات شما