نماینده مجلس:

حتی یک رأی هم تأثیر دارد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حتی یک رأی هم تأثیرگذار است، گفت: از افرادی که هنوز پای صندوق‌های رأی نیامدند درخواست می‌کنیم در فرصت باقیمانده حتماً رأی خود را به صندوق بیندازند.

محمد منان رئیسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  اظهار داشت: اخباری که به دست ما رسیده خوشبختانه از حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حکایت دارد و مردم از ابتدای صبح و آغاز رأی‌گیری حضور پیدا کردند. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هم در استان قم مشارکت خوب است هم اخبار استان‌های دیگر به دست ما می‌رسد که خوشبختانه مشارکت خوب بوده است و به نظر یک مشارکت مطلوب نسبی را شاهد بودیم. 

وی تصریح کرد: هرچه مشارکت مردم پای صندوق‌های رأی بیشتر شود ریشه‌های مردمی و مردم‌سالاری نظام و انقلاب تقویت می‌شود و باعث اعتبار و اقتدار بیشتر دولتی است که بعد از انتخابات تشکیل خواهد شد. 

منان رئیسی خاطرنشان کرد: حتی یک رأی هم تأثیرگذار است در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ رئیس‌جمهور منتخب با ۵۰ و ممیز چند دهم درصد آرا انتخاب شد طی بررسی‌هایی که انجام دادم این چند دهم درصد تقسیم بر هر صندوق که می‌شد چهار رأی بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تک‌تک این افراد اگر تصور می‌کردند یک رأی آنها تأثیرگذار نیست مطمئناً نتیجه انتخابات تغییر می‌کرد پس هیچ‌کس نگوید که یک رأی من تأثیرگذار نیست و حتماً پای صندوق‌های رأی در ساعات باقیمانده حاضر شود و رأی خود را به هر شخصی که است و بنا بر تشخیص آنها اصلح بوده به صندوق بیندازد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://javaneparsi.ir/49433
اخبار مرتبط

نظرات شما