عضو شورای اسلامی شهر قم:

شرکت در انتخابات بهترین گرامیداشت شهدای خدمت است

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه در چهلمین روز شهادت شهدای خدمت قرار داریم، گفت: شرکت در انتخابات بهترین گرامیداشت شهدای خدمت از جمله شهید رئیسی است. 

سید محمدحسین دهناد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت از جمله شهید رئیسی، اظهار داشت: در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری قرار داریم مشارکت حداکثری و گسترده مردم فارغ از اینکه قرار است به چه کسی رأی دهند در این انتخابات بسیار مهم است. 

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: فردی که توسط مردم به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود در ابعاد مختلف زندگی از جمله معیشت مردم و دیگر شرایط حاکم بر کشور تأثیرگذار خواهد بود، تأثیرگذاری اینکه چه کسی رئیس‌جمهور شود درگذشته نیز تجربه و ثابت شده است.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب فرد اصلح فارغ از نگاه‌های سیاسی، نظر مردم است که چه کسی می‌تواند برای کشور و ملت مفید باشد و آینده بهتری را برای کشور رقم بزند، شاخصه‌های فرد اصلح بارها در صحبت‌های مقام معظم رهبری بیان شده و مردم بادقت در بیانات‌ معظم له می‌توانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

دهناد با بیان اینکه در چهلمین روز شهادت شهدای خدمت قرار داریم، اضافه کرد: بهترین گرامیداشت شهدای خدمت از جمله شهید رئیسی که خالصانه و باروحیه خستگی‌ناپذیر فعالیت کرده و به مردم خدمت می‌کردند مشارکت گسترده و انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش‌رو است، تا با انتخاب فردی با همان روحیه، فعالیت خالصانه شهید رئیسی ادامه پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه نگاه جهان اکنون به انتخابات در ایران است، افزود: انتخابات در ایران یک انتخابات آزاد است و مردم فارغ از نگاه‌ها و نگرش‌های سیاسی می‌توانند به هر کاندیدایی که می‌خواهند رأی دهند وجود دولت‌های مختلف با گرایش‌های مختلف موید این مسئله است. 

دهناد با اشاره به اینکه باتوجه‌به محبوبیت شهید رئیسی به علت خدمات خالصانه که به مردم ارائه کرد، ادامه داد: مردمی‌بودن رئیس‌جمهور و داشتن برنامه ویژگی‌ و الگوی شهید رئیسی است که بسیاری از مردم از رئیس‌جمهور بعدی نیز همین انتظار را دارند، مردم می‌توانند بادقت رئیس‌جمهوری را انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه و منش شهید رئیسی باشد رئیس‌جمهور آینده این موضوع را باید در نظر بگیرد که همواره مردم او را با الگویی همچون شهید رئیسی مقایسه خواهند کرد.

وی اضافه کرد: انتخابات پرشور با حضور گسترده مردم مطمئناً باعث افزایش قدرت و اقتدار ایران در صحنه‌های مختلف است اگر مسئولین در صحنه‌های بین‌المللی و صحنه‌های دفاع از حقوق مردم دارای قدرتی هستند آن قدرت بدون شک از طریق انتخابات به مسئولان سپرده شده است و هرچه این مشارکت بیشتر باشد قدرت چانه‌زنی برای منافع مردم بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/170


http://javaneparsi.ir/49399
اخبار مرتبط

نظرات شما