امام‌جمعه قم:

مردم با مشارکت بالا تودهنی به دشمن خواهند زد

امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه مشارکت بالا و انتخاب فرد اصلح دو راهبرد انتخابات است، گفت: در این انتخابات با مشارکت بالای ملت ایران، بار دیگر تودهنی محکمی به آمریکا و اسرائیل و دنباله‌های آنان و ضدانقلاب زده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه قم که در مصلی برگزار شد با اشاره به انتخابات و انتخاب اصلح، اظهار داشت: علاوه بر توجه به مشارکت بالای مردم پای صندوق‌های رأی باید انتخاب اصلح را هم موردتوجه قرار دهیم.
وی ادامه داد: باید کسی را انتخاب کنیم که در اداره کشور از تدبیر، تقوی، امانت الهی، اعتقاد عمیق و قلبی به مبانی انقلاب اسلامی، کارآمدی و توانمندی برای به فعلیت رساندن ظرفیت‌های کشور برخوردار باشد.
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه عواقب سهل‌انگاری و کوتاهی در حضور پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح برای خودمان است، گفت: رأی‌دادن یک تکلیف شرعی و وظیفه شهروندی است که هر کسی باید این تکلیف را ادا کند.
آیت‌الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود به دو راهبرد پایه‌ای انتخاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب مشارکت بالا و انتخاب فرد اصلح را به‌عنوان دو راهبرد پایه‌ای در خصوص انتخابات نام‌برده‌اند.
وی ابراز داشت: مشارکت بالای مردم بر اساس اصولی مانند پاسداری از جمهوریت نظام به‌اندازه پاسداری از اسلامیت نظام ارزش دارد همچنین انتخاب اصلح در تحقق شعار ایران قوی و سرافراز ضرورت دارد.
خطیب جمعه قم با اشاره به اهمیت این انتخابات در سطح بین‌المللی، عنوان کرد: در این انتخابات با مشارکت بالای ملت ایران، بار دیگر تودهنی محکمی به آمریکا و اسرائیل و دنباله‌های آنان و ضدانقلاب زده خواهد شد.
وی ادامه داد: با مشارکت بالای ملت در انتخابات، دوستداران انقلاب اسلامی در سطح جهان به‌ویژه محور مقاومت اسلامی خوشحال، و معاندان و ضدانقلاب هم به انفعال و تناقض کشیده می‌شوند.
عضو خبرگان رهبری در خاتمه گفت:  مشارکت بالا در انتخابات در جهت تأمین منافع، امنیت و اقتدار و تقویت همبستگی اجتماعی، همدلی و هم‌افزایی برای حل مشکل‌های مردم تأثیرگذار است.


انتهای پیام/160


http://javaneparsi.ir/49430
اخبار مرتبط

نظرات شما