قم فردا گزارش می‌دهد؛

گرامیداشت یاد شهید رئیسی با شرکت در انتخابات

چهلمین روز شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت با انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری همزمان شده است بسیاری بر این باور هستند که شرکت در انتخابات بهترین گرامیداشت یاد شهدای خدمت از جمله شهید رئیسی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو یکی از مهم‌ترین انتخابات است که در دوران ۴۵ ساله انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

شهادت شهید آیت‌الله رئیسی شوک ناگهانی را در میان همه اقشار ملت ایران به وجود آورد شهید رئیسی با منش و اخلاق اسلامی که داشت تقریباً در میان همه مردم محبوب شده بود. 

یاد شهید رئیسی فراموش نمی‌شود 

یکی از ویژگی‌های این شهید مردمی‌بودن و خستگی‌ناپذیری در خدمت به مردم بود سفرهای استانی شهید رئیسی نمایانگر این مردمی‌بودن و خستگی‌ناپذیر بودن در خدمت به مردم بود و در نهایت نیز در همین سفرهای استانی به شهادت رسیدند.

در چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت هنوز داغ این شهادت برای مردم ایران تازه است؛ اما نباید فراموش کرد گر امروز می‌خواهیم از فعالیت‌های شهید رئیسی و خدمتگزاری بیش از هزار روز برای مردم را ارج بنهیم و تلاش کنیم که این را ادامه پیدا کند بهترین آن شرکت در انتخابات است. 

در این زمینه حسین صابری در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار داشت: ایران در حال حاضر یکی از مؤثرترین کشورها در تحولات جهان است به‌طوری‌که چشم مردم دنیا به اخبار ایران و مخصوصاً انتخابات است و حتی انتخابات پیش رو سرنوشت‌سازترین انتخابات نسبت به انتخابات قبل می‌باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: مردم ایران در برهه زمانی حساسی هستند و تک‌تک رأی مردم ایران نه‌تنها در سرنوشت خودشان بلکه مؤثر در سرنوشت کشورهای منطقه و یا حتی کشورهای جهان است و مردم ایران در شرایط یک انتخاب بزرگ هستند.

ادامه توسعه با انتخاب فرد اصلح 

وی اضافه کرد: باتوجه‌به توسعه زیرساخت‌ها که توسط شهید رئیسی عزیز صورت گرفت و زحمات زیادی که برای توسعه کشید که ان‌شاءالله ثمرات مفید و بزرگ و آشکار آن را در آینده نه‌چندان دور خواهیم دید، مردم با انتخاب خود مسیر این توسعه را ادامه می‌دهند.

صابری بیان داشت: این مسیر تلاش‌های رئیس‌جمهور شهید باید ادامه پیدا کند و مردم قدردان و باوجدان ایران با رأی خود و با حضور خود در انتخابات علاوه بر قدردانی از شهید رئیسی و زحماتش باید از این مسیر پاسداری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: ریل‌گذاری توسعه و پیشرفت توسط شهید رئیسی باید پابرجا بماند و پیشروی کند تا هم مشکلات مردم اعم از اقتصادی و معیشتی حل شود و هم درس عبرتی برای جهان‌خواران و تحریم‌کنندگان باشد و شاهد ایران قوی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که رأی نمی‌دهند حق خود را ضایع می‌کنند و دیگران برای آنها تصمیم خواهند گرفت و نباید بعد از انتخابات و تعیین رئیس‌جمهور گلایه‌ای داشته باشند، باید رأی بدهیم تا مطالبه‌گر باشیم.

 صابری اضافه کرد: سرنوشت هر کس به دست خود اوست، مردم عزیز ایران با حضور پرشور خود در انتخابات و انتخاب اصلح و کسی که به برنامه و روحیات شهید رئیسی نزدیک باشد سرنوشت خود و دیگران را رقم می‌زنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: کسانی که تحت‌تأثیر رسانه‌های معاند و برخی سلبریتی‌ها هستند هشیار باشند و فریبشان را نخورند که اینها درس خود را پس داده‌اند و آن‌ها جز خود و جیبشان دلسوز کسی نیستند، رأی ندادن فقط دشمنان و تحریم‌کنندگان را قوی‌تر می‌کند و شرایط را سخت‌تر می‌کند.

وی در پایان افزود: ان‌شاءالله روز جمعه مردم عزیز ایران با حضور پرشور و انتخاب فرد اصلح و ناامید کردن دشمنان داخلی و خارجی شاهد حل مشکلات باشند.

حضور گسترده در انتخابات مهم است 

همچنین سید محمدحسین دهناد در گفتگو با خبرنگار ما گفت : در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری قرار داریم مشارکت حداکثری و گسترده مردم فارغ از اینکه قرار است به چه کسی رأی دهند در این انتخابات بسیار مهم است. 

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: فردی که توسط مردم به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود در ابعاد مختلف زندگی از جمله معیشت مردم و دیگر شرایط حاکم بر کشور تأثیرگذار خواهد بود، تأثیرگذاری اینکه چه کسی رئیس‌جمهور شود درگذشته نیز تجربه و ثابت شده است.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب فرد اصلح فارغ از نگاه‌های سیاسی، نظر مردم است که چه کسی می‌تواند برای کشور و ملت مفید باشد و آینده بهتری را برای کشور رقم بزند، شاخصه‌های فرد اصلح بارها در صحبت‌های مقام معظم رهبری بیان شده و مردم بادقت در بیانات‌ معظم له می‌توانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

دهناد با بیان اینکه در چهلمین روز شهادت شهدای خدمت قرار داریم، اضافه کرد: بهترین گرامیداشت شهدای خدمت از جمله شهید رئیسی که خالصانه و باروحیه خستگی‌ناپذیر فعالیت کرده و به مردم خدمت می‌کردند مشارکت گسترده و انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش‌رو است، تا با انتخاب فردی با همان روحیه، فعالیت خالصانه شهید رئیسی ادامه پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه نگاه جهان اکنون به انتخابات در ایران است، افزود: انتخابات در ایران یک انتخابات آزاد است و مردم فارغ از نگاه‌ها و نگرش‌های سیاسی می‌توانند به هر کاندیدایی که می‌خواهند رأی دهند وجود دولت‌های مختلف با گرایش‌های مختلف موید این مسئله است. 

رئیس جمهور بعدی ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد

دهناد با اشاره به اینکه باتوجه‌به محبوبیت شهید رئیسی به علت خدمات خالصانه که به مردم ارائه کرد، ادامه داد: مردمی‌بودن رئیس‌جمهور و داشتن برنامه ویژگی‌ و الگوی شهید رئیسی است که بسیاری از مردم از رئیس‌جمهور بعدی نیز همین انتظار را دارند، مردم می‌توانند بادقت رئیس‌جمهوری را انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه و منش شهید رئیسی باشد رئیس‌جمهور آینده این موضوع را باید در نظر بگیرد که همواره مردم او را با الگویی همچون شهید رئیسی مقایسه خواهند کرد.

وی اضافه کرد: انتخابات پرشور با حضور گسترده مردم مطمئناً باعث افزایش قدرت و اقتدار ایران در صحنه‌های مختلف است اگر مسئولین در صحنه‌های بین‌المللی و صحنه‌های دفاع از حقوق مردم دارای قدرتی هستند آن قدرت بدون شک از طریق انتخابات به مسئولان سپرده شده است و هرچه این مشارکت بیشتر باشد قدرت چانه‌زنی برای منافع مردم بیشتر خواهد شد.

شرکت حداکثری در انتخابات باعث می‌شود رئیس‌جمهور بعدی بتواند بااقتدار و قدرت بیشتری راه توسعه‌ای که شهید رئیسی آغاز کرده بود را ادامه دهد و بی شک رأی همه مردم بر ادامه راه شهید رئیسی مؤثر است.

تلاش شهید در این سه سال به‌قدری چشمگیر شده بود که باعث خشم دشمنان اسلام و انقلاب و مردم ایران شده و این روزها هم این دشمنان بیکار ننشسته و به دنبال ناامیدی مردم هستند اما مردم در روز ۸ تیر خود دشمنان را ناامید خواهند.


انتهای پیام/۱۷۰


http://javaneparsi.ir/49418
اخبار مرتبط

نظرات شما