رئیس شورای اسلامی قم:

انتخابات مهم‌ترین دستاورد انقلاب است

رئیس شورای اسلامی شهر قم با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ریاست‌جمهوری و امکان ادامه مسیر توسعه در کشور گفت: برگزاری انتخابات مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی و شاخصه مردم‌سالاری جمهوری اسلامی است.

 محسن محرری با اشاره به نزدیکی روز انتخابات و لزوم شرکت همه مردم در این عرصه سیاسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است، برگزاری انتخابات مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی و شاخصه مردم‌سالاری جمهوری اسلامی است که به آن افتخار می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با دعوت مردم قم برای حضور پرشور در انتخابات تأکید کرد: کشور در مسیر درست توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و شهید رئیسی ریل‌گذاری درست را انجام داده و ما باید با انتخاب بهترین گزینه برای ریاست‌جمهوری امکان ادامه این مسیر را فراهم کنیم.

وی در ادامه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اجرای سالم و اخلاق‌مدارانه تبلیغات و معرفی کاندیداهای ریاست‌جمهوری نیز اشاره و بیان داشت: رعایت اخلاق نیز باید یکی از ملاک‌های انتخاب ریاست‌جمهوری باشد تا بتوانیم در کنار توجه به مسائل اقتصادی، فرهنگ و اخلاق نیز در کشور نهادینه شود.

محرری سپس از آمادگی مدیریت شهری در برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: مدیریت شهری در آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات بوده و همکاری لازم را مدیریت استان دارد.

وی تأکید کرد: شهر قم همیشه در حمایت از انقلاب و نظام در کشور پیش‌گام بوده و این انتخابات نیز با شور و اشتیاق و با سلامت کامل برگزار می‌شود.
انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49383
اخبار مرتبط

نظرات شما