عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

انتخاب درست باعث پیشرفت کشور می‌شود

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حضور پرشور و گسترده در انتخابات نقش‌ها و برنامه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، گفت: انتخاب درست کشور را در مسیر عزت، رفاه و پیشرفت قرار می‌دهد.

آیت‌الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به حساسیت انتخابات پیشرو، اظهار داشت: دشمنان ما در هر انتخاباتی که برای کشور پیش می‌آید سعی می‌کنند به اهداف خود برسند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
وی ادامه داد: انتخابات پیشرو هم برای کشور هم از بعد داخلی و هم از بعد خارجی مهم است و در رصد کامل دشمن قرار دارد.
این استاد برجسته حوزه با اشاره به حضور پرشور و گسترده در انتخابات نقش‌ها و برنامه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، گفت: امروز همه ما برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و گسترده وظیفه داریم.
وی افزود: حضور و استقبال  گسترده  و باشکوه مردم از انتخابات دشمنان را ناامید خواهد کرد.
آیت‌الله فقیهی با اشاره به اینکه استقبال مردم از انتخابات باعث قوی‌تر شدن پشتوانه انقلاب و حکومت  و نظام می‌شود، خاطرنشان کرد: این مسئله نشان می‌دهد که رأی تک‌تک افراد در جامعه برای نظام و کشور بسیار مهم و باعث تقویت و قوی‌شدن نظام خواهد شد و همچنین عامل بازدارنده برای دشمن محسوب می‌شود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخاب فرد اصلح را بعد از حضور باشکوه مهم دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب برای انتخاب فرد اصلح شاخص‌ها و مولفه هایی را اعلام کرده‌اند که مردم باید آنها را در نظر بگیرند.
وی ابراز داشت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که کشور را در مسیر آبادانی و رفاه و پیشرفت قرار دهد.
آیت‌الله فقیهی با اشاره به اینکه دین‌داری، کارآمدی، تخصص و مدیریت برخی از شاخص‌های رئیس‌جمهور است، بیان کرد: از مردم می‌خواهیم برای عزت و عظمت نظام اسلامی پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.
وی ادامه داد: همچنین مردم با رأی خود کسی را انتخاب کنند که به فکر عزت، پیشرفت و رفاه کشور و  جامعه باشد.
استاد حوزه در خاتمه گفت: در این روزهای پایانی تا روز انتخابات هم از کاندیداها و هم از ستادهای انتخاباتی آنها می‌خواهیم که اخلاق‌مدار و قانون‌مدار باشند و طبق گفته رهبر معظم انقلاب کاری نکنیم که دشمن‌شاد شود.


انتهای پیام/160


http://javaneparsi.ir/49392
اخبار مرتبط

نظرات شما