رئیس کمیته حمایت از فلسطین:  

مقاومت اسلامی از برکات سید حسن نصرالله است  

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین گفت: مقاومت اسلامی فلسطین و مقاومتی که در کشورهای مختلف درحال‌رشد، گسترش، درخشش و پیشرفت است از برکت‌های وجود سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»

 حجت‌الاسلام محمدحسن اختری در آیین بزرگداشت مادر سید حسن نصرالله در شبستان امام (ره) حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: حسن نصرالله دبیرکل مجاهدی که عکسش را تا عمق آمریکا و اروپا بالا می‌برند، پرورش‌یافته در دامان مادر و پدری ساده‌زیست است.

 وی ادامه داد: توسط چنین والدینی فرزندی تربیت شده که یک جامعه‌ای را به حرکت درآورده و مایه افتخار اسلام و مکتب اهل‌بیت است.

 اختری یادآور شد: پس از اشغال جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی، چند تن از اعضای جبهه مقاومت با راهنمایی‌هایی حضرت امام، حزب‌الله را تشکیل دادند.

 وی ادامه داد: حزب‌الله لبنان توانست مقاومت اسلامی را در فلسطین ایجاد کند، رشد بدهد و به بالندگی برساند.

 اختری تصریح کرد: امروز آمریکا جنایت‌کار و انگلیس خبیث به‌عنوان حامیان رژیم اِشغالگر قدس در دنیا ذلیل شده‌اند و بدترین شرایط را می‌گذرانند.

 رئیس کمیته حمایت از مردم فلسطین با بیان این مطلب که شاهد گسترش فریاد اسلام‌خواهی در دنیا هستیم گفت: مقاومت فلسطین با گذشت هفت ماه از عملیات طوفان‌الاقصی در حال مبارزه و افتخارآفرینی است.

 نهدیه صفی‌الدین معروف به اُم حسن، پنجم خردادماه جاری پس از ابتلا به یک بیماری درگذشت.


 




انتهای پیام/



منبع:ایرنا
http://javaneparsi.ir/49013
اخبار مرتبط

نظرات شما