عضو خبرگان رهبری:

پیشرفت‌های کشور با گذشته قابل‌مقایسه نیست

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تحولات در عرصه‌های مختلف نظام به پشتوانه مردم رخ داد، گفت: امروز باید وضعیت زندگی و پیشرفت‌های کشور با قبل از انقلاب مقایسه شود.

آیت‌الله محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» ضمن تسلیت ایام رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در انقلاب به مردم تکیه داشت و همیشه در اعلامیه‌ها به مردم خطاب می‌کرد.
وی ادامه داد: در اثبات این سخن که امام به مردم تکیه داشت باید گفت که از امام خمینی (ره) پرسیدند با چه نیروهایی به جنگ رژیم خواهید رفت که فرموده بود یاوران من در حال حاضر در گهواره‌ها هستند.
رئیس مؤسسه امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه امام بر تکیه به ملت تأکید داشتند، عنوان کرد: امام خمینی (ره) در تمام زمینه بر مردم تکیه کرد و مردم را در تمام قسمت‌های این نظام حاضر کرد.
وی اضافه کرد: امروز رئیس‌جمهور، اعضای خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس را مردم انتخاب می‌کنند و حتی ولایت‌فقیه را هم با یک واسطه مردم انتخاب می‌کنند.
آیت‌الله رجبی با اشاره به اینکه تحولات در عرصه‌های مختلف نظام به پشتوانه مردم رخ داد، تأکید کرد: امروز باید وضعیت زندگی و پیشرفت‌های کشور با قبل از انقلاب مقایسه شود.
وی افزود: برخی می‌گویند که انقلاب چه‌کار کرده است؛ این افراد یا از این پیشرفت‌ها اطلاعی ندارند و یا دچار فراموشی شده‌اند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به نحوه اداره کشور در قبل از انقلاب، گفت: در قبل از انقلاب شاه قدرت تصمیم‌گیری مستقل نداشت، کشور را مستشاران اداره می‌کردند، وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور قابل‌مقایسه با بعد از انقلاب نیست.



انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49042
اخبار مرتبط

نظرات شما