استاد حوزه و دانشگاه :

باید پیشرفت‌های انقلاب برای نسل جدید تبیین شود

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه امروز دشمن از طریق فضای مجازی در حال تخریب انقلاب است، گفت: باید پیشرفت‌های انقلاب برای نسل جدید تبیین و روایت صحیح شود.

حجت‌الاسلام حسین بنیادی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» ضمن تسلیت ایام رحلت امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مکتبی توحیدی است، اظهار داشت: باید از مکتب انقلاب اسلامی مانند هر مکتب دیگری مواظبت کرد و آن را تقویت نمود.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بنای خود را بر سه امر عدالت‌طلبی، عزت‌خواهی و حق‌گویی قرار داده است و همین سه امر جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهد.
این استاد برجسته حوزه با اشاره به اینکه همین عوامل باعث الگوگیری کشورهای دیگر از انقلاب اسلامی شده است، گفت: انقلاب اسلامی جریانی برای رستگاری انسان‌ها در سایه عمل به دستورات توحیدی است.
وی اضافه کرد: امروز اهداف و مقصد انقلاب اسلامی توسط نائب امام خمینی (ره) یعنی امام خامنه‌ای تبیین و استمرار پیدا کرده است.
حجت‌الاسلام بنیادی خاطرنشان کرد: نسل‌های امروز که انقلاب را ندیده و درک نکرده‌اند و آینده‌سازان کشور  هستند با اطلاع‌رسانی مناسب و پاسخگویی به سؤالات آنها می‌توانند ادامه‌دهنده انقلاب اسلامی باشند.
وی ابراز داشت: امروز عصر رسانه است که دشمنان از طریق فضای مجازی به دنبال تخریب انقلاب و چهره‌های انقلابی و ایجاد شبهه برای نسل جوان هستند که باید اهداف انقلاب و پیشرفت‌های بعد از آن را برای این نسل تبیین و روایت صحیح با مستندات داشته باشیم.
انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49044
اخبار مرتبط

نظرات شما