مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم:

امام به خدا، هدف، راه و مردم ایمان داشت

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم با اشاره به اینکه راه انتقال پیشرفت‌های بعد از انقلاب کشور به نسل امروز گفتمان و تبیین است، گفت: ایمان به خدا، ایمان به هدف، ایمان به راه و ایمان به امت از نگاه امام بود که مسئولین امروز باید در خود داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن اکبری در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» ضمن تسلیت ایام رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) با اشاره به ویژگی‌های مسئول تراز انقلاب از دیدگاه امام خمینی (ره)، اظهار داشت: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود.
وی ادامه داد:  کسانی که می‌خواهند در این انقلاب خدمت کنند و مسئولیت بپذیرند باید خود را از این نورانیت خاص برخوردار کنند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم افزود: آن چیزی که امروز امام انتظار دارد تا یک مسئول و شخصیتی که می‌خواهد نظام و مجموعه نظام و کشور را اداره کند بایستی به همان نگاهی که امام داشت؛ یعنی ایمان به خدا، ایمان به هدف، ایمان به راه و ایمان به امت را در خود داشته باشد.
وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) چون ایمان به خدا داشت با مردم توانست انقلاب را به پیروزی برساند، با مردم توانست جنگ را به پیروزی برساند، امام توانست این رسالت و امانت را به دست خلف صالح بدهد، امام توانست با حرکت خود در مقابل همه فتنه‌ها و زیاده‌خواهی عالم و جبهه استکبار بایستد و همواره در تمام این عرصه دشمن را مأیوس و ناامید از صحنه با رسوایی بیرون کند.
حجت‌الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: کسی که می‌خواهد وارد این عرصه شود باید با این نگاه وارد عرصه شود و #رئیسی_عزیز ما این‌گونه بود.
وی در ادامه با اشاره به انتقال پیشرفت‌ها و اقتدار کشور بعد از انقلاب به نسل امروز، گفت: راه انتقال پیشرفت‌های بعد از انقلاب کشور به نسل امروز گفتمان و تبیین است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم ادامه داد: پیامبر (ص) از جانب خدا مأمور شد؛ اما آن چیزی که این گفتمان را از پیامبر (ص) دریافت کرد و نسل به نسل منتقل کردند همان نخبگان، عالمان، آگاهان و اهل بصیرت بودند که به‌عنوان یاران توانستند این کار بزرگ را به نحو شایسته انجام دهند.
وی تأکید کرد: امروز هم همین مسئله را می‌طلبد که علما، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی فرهنگی و دانشگاهی، همه بخش‌های نخبگان وارد صحنه شوند تا این اتفاق مبارک رخ دهد.



انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49056
اخبار مرتبط

نظرات شما