هم‌زمان با ایام رحلت امام خمینی؛

کاروان دوچرخه‌سواری از قم به سمت مرقد امام حرکت کرد

کاروان دو امدادی و دوچرخه‌سواری با حضور بسیجیان و پاسداران اصفهانی و قمی از شهر مقدس قم به سمت مرقد امام راحل حرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری مهر، کاروان دو امدادی «عاشقان حسینی، زائران خمینی» که از دانشگاه امیرالمؤمنین علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصفهان حرکت خود را آغاز کردند، عصر شنبه به شهر مقدس قم رسیدند و در گلزار شهدای علی بن جعفر علیه‌السلام قم حضور یافتند و به مقام سرداران و ۶ هزار و ۹۰ شهید استان قم ادای احترام کردند.
این کاروان پس از حضور در حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و زیارت بارگاه منور کریمه اهل‌بیت علیهم‌السلام در منزل تعدادی از شهدای قمی حضور یافته و با خانواده‌های معظم شهیدان دیدار و گفتگو کردند.
عصر شنبه نیز شماری از بسیجیان و پاسداران قمی نیز در قالب کاروان دوچرخه‌سواری امام رضا علیه‌السلام حرکت خود را از شهر مقدس قم به سمت مرقد امام راحل آغاز کردند.
عباس کمیجانی معاون تربیت‌بدنی لشکر عملیاتی ۱۷ علی ابن ابی‌طالب علیه‌السلام قم در حاشیه این برنامه گفت: در آستانه سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و به‌منظور تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و همچنین گرامیداشت رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت در راستای ارتقا سلامت جسمانی پاسداران و بسیجیان ویژه‌برنامه رکاب زنی تا مرقد امام راحل برگزار می‌شود.
او گفت: این کاروان که از ده سال گذشته هر ساله برپا می‌شود و پس از ادای احترام به ساحت شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه حرکت خود را به سمت حرم امام راحل آغاز کردند.
سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه قم و جمعی دیگر از فرماندهان در مراسم بدرقه این کاروان حضور داشتند.




انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49059
اخبار مرتبط

نظرات شما