مرجع تقلید شیعیان؛

ملت ایران با انتخاب فرد اصلح راه امام راحل را ادامه دهند

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت سالروز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی آورده است: ملت ایران بعد از شهادت رئیس‌جمهور شهید در آستانه انتخابات قرار گرفته که ان‌شاءالله با انتخاب فردی اصلح راه امام عزیز را ادامه خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» در این پیام آمده است: بار دیگر در آستانه رحلت فقیه عالی‌قدر، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران؛ حضرت امام خمینی «رحمت‌الله علیه» قرار گرفته‌ایم. شخصیت ممتازی که در قرون اخیر کم‌نظیر و از بعضی جهات بی‌نظیر بوده است. مردی که معادلات سیاسی جهان را تغییر داد و توانست به نفع مستضعفین گام بردارد و خواب راحت مستکبران را آشفته نماید.

 در ادامه متن این پیام آمده است: امام راحل در راه و هدف خود مقاوم بود، در این مسیر از غیر خدا نمی‌هراسید و مردم برایش یک اصل بود، درخشندگی علمی در فقه، اصول، کلام، فلسفه و تفسیر او را از برجسته‌ترین شخصیت‌های حوزه علمیه نمود و عرفان مطابق بافرهنگ اهل‌بیت (علیهم‌السلام) از امتیازات ایشان محسوب می‌شد.

 این پیام می‌افزاید: علم و عمل و اخلاق و اخلاص در او موج می‌زد و از همین رهگذر با توکل به خدا و توسل به حضرات معصومین (علیهم‌السلام) و پشتیبانی مردم بزرگ‌ترین انقلاب را به ثمر رساند و بعد از رحلت نیز خلف صالح او رهبری معظم انقلاب با همان کیفیت راه را ادامه داد و امید دشمنان را ناامید کرد.

 آیت‌الله نوری همدانی در ادامه پیام خود آورده است: امروز همان سخن امام را تکرار و تأکید می‌کنم که حفظ این انقلاب از اوجب واجبات و تضعیف آن حرام است و هرگونه اشکال باید در مسیر صحیح اصلاح گردد که مهم‌ترین آن صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح با شاخص‌های داشتن تقوی، اخلاص، استکبارستیزی، مردمی‌بودن و معتقد به رکن اصلی نظام یعنی ولایت‌فقیه است.

 در ادامه متن این پیام همچنین آمده است: امروز ملت ایران بعد از شهادت رئیس‌جمهور شهید که نمونه‌ای از این صفات بیان شده بود در آستانه انتخابات قرار گرفته که ان‌شاءالله با حضور خود و انتخاب فردی اصلح راه امام عزیز را ادامه خواهند داد و باید توجه داشت که امروز وحدت یک اصل است و نباید فضای جامعه را با تخریب و تهمت و دروغ آلوده نمود.

 در بخش پایانی این پیام آمده است: در پایان با آرزوی فرج حضرت بقیه الله الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی امام راحل و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون رهبری معظم انقلاب، عزت ملت عزیز ایران را از پروردگار متعال خواستارم.




انتهای پیام/



منبع:ایرنا
http://javaneparsi.ir/49064
اخبار مرتبط

نظرات شما