با حضور اقشار مختلف مردم؛

مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در قم برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ با حضور اقشار مختلف انقلابی قم و زائران در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری مهر، مراسم بزرگداشت سالروز قیام خونین مردم قم در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ با حضور اقشار مختلف مردم این شهر، زائران حرم کریمه اهل‌بیت (ع)، اساتید و طلاب حوزه علمیه، نمایندگان بیوت مراجع تقلید، برخی اعضای جامعه مدرسین و مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولان استانی شامگاه دوشنبه در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.
این مراسم با تلاوتی از آیات الهی آغاز شد و در ادامه نیز یکی از مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام دقایقی را به مداحی پرداخت.
آیت‌الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها نیز در این مراسم بزرگداشت حضور داشت و به شخصیت‌ها خیرمقدم می‌گفت.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم بزرگداشت سخنرانی کرد.
وی به فلسفه وقوع قیام خونین ۱۵ خرداد مردم قم اشاره کرد و این حرکت را آغازگر نهضت و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل دانست.
نماینده مردم قم در خانه ملت در ادامه به موضوعاتی از جمله حضور مردم در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی، اهمیت برگزاری و مشارکت حداکثری و انتخاب فردی اصلاح در انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: باید کسی را به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنیم که ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی را داشته باشد و در همین مسیر قدم بردارد.

انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49071
اخبار مرتبط

نظرات شما