عضو خبرگان رهبری:

شهید رئیسی مصداق بارز مسئول انقلابی بود

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شرایط کسی که می‌خواهد سمت ریاست‌جمهوری را قبول کند در قرآن، احادیث و بیانات امام و رهبری آمده است، گفت: شهید رئیسی مصداق بارز مسئول انقلابی بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به ویژگی‌های مسئول تراز انقلاب از نگاه امام خمینی (ره)، اظهار داشت: بیانات امام رضوان‌الله و همچنین مقام معظم رهبری نسبت به شرایط انتخاب‌شونده در کتاب‌ها، نوشته‌ها و آرشیوها وجود دارد و انسان می‌تواند شرایطی را که امام راحل و مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند و حتی بعضی از شرایط از قرآن کریم و احادیث، ائمه و اهل‌بیت (ع) استفاده می‌شود که باید این شرایط در فرد باشد تا مورد انتخاب قرار بگیرد.
وی ادامه داد: تعهد، بلد بودن در کارها، ایمان، صداقت و بسیاری از موارد جز شرایطی است که در آیات قرآن کریم، احادیث و بیانات امام و رهبری کاملاً به چشم می‌خورد.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: در حال حاضر بهترین مصداق برای ترسیم راه انتخاب درست که توسط امام و رهبری گفته شده باشد عملی است که آیت‌الله رئیسی در این چند ساله انجام داد. حقاً همان بیانات و کلمات و گفتمان دوران انقلاب را در زندگی مدیریتی خود پیاده کرده است و کاملاً می‌بینیم و دیده‌ایم و در آینده هم خواهیم دید که آیت‌الله رئیسی همان بیانات امام و رهبری را پیاده کرده و خود بدون تردید این راه را طی کرده است.
وی اضافه کرد: لذا کسانی که می‌خواهند رئیسی جمهوری را انتخاب و گزینش کنند که طبق خواسته دو رهبر و امام باشد باید این راه را طی کنند. آقای رئیسی این شهید بزرگوار حقاً به این شرایط لباس تحقق پوشاند، یعنی به مردم گفت آن چیزی را که امام و رهبر فرموده‌اند این است.
حجت‌الاسلام اسلامی عنوان کرد: رئیس‌جمهوری در آینده موفق خواهد بود که همین راهی را که سید رئیسی طی کرده است را ادامه دهد. شرط‌هایی که توسط قرآن و امامین انقلاب و احادیث برای رئیس‌جمهور گفته شده است را باید در زندگی و مسیر مدیریتی خود پیاده و محقق سازد.
وی تأکید کرد: امیدواریم رئیس‌جمهور آینده در این مسیر موفق باشد و حتی امیدواریم رئیس‌جمهور آینده از شهید رئیسی هم توفیقات بیشتری پیدا کند. اگر چنین کند خوشا به حال هم خود منتخب و رئیس‌جمهور و هم خوشا به حال این کشور که بعدازاین شهید، رئیس‌جمهوری انتخاب شد که شرایط را کاملاً رعایت کرده و گفتمان دوران انقلاب و رئیس‌جمهور رجایی را پیاده می‌کند.



انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49082
اخبار مرتبط

نظرات شما