نماینده مردم قم در مجلس:

رئیس‌جمهور منتخب باید در تراز انقلاب و نظام باشد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: فردی باید برای این مهم انتخاب شود که مانند شهید رئیسی در تراز انقلاب و نظام باشد و درعین‌حال ساده‌زیست و مردمی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  حجت‌الاسلام ذوالنور در مراسمی که صبح امروز به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خردادماه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به مسیر و مکتب امام خمینی (ره) اظهار داشت: روز ارتحال و عروج حضرت امام خمینی (ره) یک روز بسیار حساس و مهم هم برای ملت ایران و هم برای تمام مسلمانان جهان بود.

وی ادامه داد: در این روز باشکوه و عظیم میلیون‌ها نفر از عاشقان معمار کبیر انقلاب دور پیکر مطهر امام راحل گره زدند تا یکی از بی‌سابقه‌ترین تشییع‌های دنیای اسلام را شاهد باشیم.
ذوالنور افزود: این جمعیت میلیونی را ما در تشییع شهیدان حاج‌قاسم سلیمانی و شهید رئیسی دیدیم که نشان می‌دهد که ملت ایران به چه اندازه زمان‌شناس و قدرشناس است.
وی به هدایت‌های بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب در طی ۳۵ سالی که از ارتحال امام (ره) می گذرد، اشاره کرد و گفت: این رهبری به گونه ای بوده که تمام فتنه ها و تلاطم هایی که دشمنان نظام در مسیر کشتی انقلاب ایجاد کردند نتوانست کوچک ترین خدشه ای به نظام وارد کند که نشان دهنده اوج کار رهبر انقلاب است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی سخنان رهبر انقلاب در حرم مطهر امام خمینی (ره) را موردتوجه قرار داد و گفت: ایشان در این سخنرانی به سه موضوع مهم و کلیدی اشاره کردند.
وی ادامه داد: نخست مسئله غزه به‌عنوان اصلی‌ترین مسئله دنیا و جهان اسلام، دوم مظلومیت و مسیر روشن شهید رئیسی و سوم ضرورت حفظ و تداوم مسیر امام خمینی (ره) موضوعاتی بودند که رهبر انقلاب آن‌ها را بیان فرمودند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: باتوجه‌به ثبت‌نام گسترده‌ای که صورت‌گرفته انتخاب فرد اصلح بسیار مهم و حائز اهمیت است.
وی افزود: فردی باید برای این مهم انتخاب شود که مانند شهید رئیسی در تراز انقلاب و نظام باشد و درعین‌حال ساده‌زیست و مردمی باشد.
ذوالنور تصریح کرد: عملکرد نامزدها در دوران فتنه، در مبارزه با فساد و رانت، در پایبندی به ارزش‌های نظام و امامین انقلاب و سبک زندگی باید مورد بررسی قرار بگیرد.
وی ابراز داشت: فردی را تأیید نکنیم که در اطرافش افراد مفسد و رانت‌خوار وجود دارند چرا که این ها موجب وهن نظام و انقلاب می‌شوند.


 


انتهای پیام/110


http://javaneparsi.ir/49100
اخبار مرتبط

نظرات شما