تولیت حرم حضرت معصومه (س) خبر داد:

تشکیل گروه خادمان قرآنی در حرم مطهر

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) از تشکیل گروه خادمان قرآنی خبر داد و گفت: باید برای آموزش، پژوهش و ترویج قرآن روش‌های جدیدی را در پیش گرفت که با تشکیل گروه خادمان قرآن به دنبال تحقق این هدف هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در جلسه شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی از تشکیل گروه خادمان قرآنی با پیش‌گامی حرم مطهر بانوی کرامت خبر داد و افزود: باید برای آموزش، پژوهش و ترویج قرآن روش‌های جدیدی را در پیش گرفت که با تشکیل گروه خادمان قرآن به دنبال تحقق این هدف هستیم.
آیت‌الله سید محمد سعیدی با اشاره به‌ضرورت تجلیل از شهدای قرآنی افزود: باید شهدای قرآنی در جامعه معرفی شوند تا برای جوانان و نوجوانان الگو قرار بگیرند.
وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکایی گفت: در بخشی از این نامه، رهبر انقلاب جوانانی که شناخت چندانی از دین اسلام ندارند را به مطالعه و خواندن قرآن سفارش می‌کنند که این امر حاکی از فراگیری روح قرآن در سراسر جهان است.
مدیر مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) هم در این جلسه با اشاره به تربیت ۱۵۰ هزار قرآن‌آموز در گروه‌های سنی مختلف در این مرکز گفت: ثبت‌نام دوره‌های تابستانی از ۸ خردادماه آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت، ثبت‌نام ادامه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام سید احمد مشرف با بیان اینکه بیش از ۳۶ هزار نفر تحت آموزش‌های مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر بانوی کرامت موفق به حفظ قرآن کریم شده‌اند افزود: امروز بهترین شیوه حفظ در مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر بانوی کرامت در گروه‌های مختلف سنی اجرا می‌شود. 
در این جلسه همچنین دیگر اعضای شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی، گزارشی از عملکرد دستگاه ذی‌ربط خود ارائه دادند.

انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49110
اخبار مرتبط

نظرات شما