امام‌جمعه قم:

رمز پیروزی انقلاب وجود یاران مخلصی چون شهید رئیسی است

امام‌جمعه قم رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وجود یارانی مخلص و پای‌کار در کنار امام راحل (ره) عنوان کرد و گفت: شهید رئیسی یکی از یاران پرکار و بی‌ادعای رهبر انقلاب اسلامی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، آیت‌الله سعیدی در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان با اشاره به اینکه شهید رئیسی را یکی از یاران پرکار و بی‌ادعای رهبر انقلاب اسلامی بود گفت: امروز باگذشت ۳۵ سال از ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نظام اسلامی و رهبری انقلاب یاران از جان گذشته‌ای دارد که برای دفاع از آرمان‌های امام راحل و ارزش‌های نظام اسلامی آماده‌اند تا جان خود را فدا کنند.
وی پرکاری خستگی‌ناپذیری و اخلاص را از شاخص‌های رئیس‌جمهور شهید از نگاه رهبری برشمرد و افزود: در آینده هم رئیس‌جمهور منتخب و وزرا و مدیران دولت چهاردهم باید تلاش کنند رفتار و گفتار خود را به چنین شاخص‌هایی نزدیک کند.
استاندار هم در این جلسه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری را باتوجه‌به زودهنگام بودن آن بسیار مهم و سرنوشت‌ساز توصیف کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و مدیران موظف‌اند بدون جانب‌داری از کاندیدای خاصی برای مشارکت حداکثری تلاش کنند.
وی افزود: از همه دستگاه‌ها می‌خواهم برای تشویق و ترغیب مردم برای حضور پرشور در این انتخابات از همه ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های خود استفاده کنند.
سید محمد آقامیری با بیان اینکه کاندیدا‌هایی که از سوی شورای نگهبان تأیید می‌شوند گفت: برای ما محترم هستند و ما وظیفه داریم که بدون جانب‌داری از کاندیدایی تنها دغدغه ما بالابردن مشارکت مردم در انتخابات باشد.
وی با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی گذشته حدود ۵۰ درصد در استان قم مشارکت داشتند پیش‌بینی کرد که رقم مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری بالای ۶۰ درصد باشد.
در این جلسه که با دستور جلسه هماهنگ‌سازی برنامه‌های تابستان دانش‌آموزان برگزار شد سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم هم از تدوین برنامه هماهنگ برای تابستان امسال خبر داد و گفت: برای غنی‌سازی هرچه بهتر برنامه‌های تابستانی محتوای برنامه‌ها آماده شده که به‌صورت هماهنگ اجرا خواهد شد.
حسینی مقدم با اشاره به اینکه پارسال ۱۸ هزار نفر در برنامه‌های تابستانی حضور داشتند پیش‌بینی کرد این رقم در تابستان امسال به دوبرابر افزایش یابد.
در این جلسه رحیمی رئیس سازمان آموزش‌وپرورش کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی و همچنین اعتبار را از مشکلات آموزش‌وپرورش استان قم عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم ما برنامه تابستانی با شرایط بهتری انجام شود باید فضای آموزشی توسعه و یا بازسازی شود.

انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49111
اخبار مرتبط

نظرات شما