در گفتگو با قم فردا مطرح شد؛

برگزاری اولین دوره رقابت‌های کراس‌ترینینگ در قم

مسئول کمیته کراس‌ترینینگ استان قم گفت: اولین دوره رقابت کراس‌ترینینگ رو در خردادماه با حضور ورزشکاران و قهرمانان استان که در این رشته درحال فعالیت هستند برگزار شد.

سید سجاد کاظمی مسئول کمیته کراس‌ترینینگ استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» با اشاره به رشته کراس‌ترینینگ اظهار داشت: کراس‌ترینینگ یکی از رشته‌های بسیار پر هیجان و کم آسیبی است که با وجود تمرینات و آیتم‌های خاص قابلیت ورزشکاران حرفه‌ای را می‌تواند به‌اصطلاح نمایان کند.
 وی با اشاره به هیجانی بودن این رشته ورزشی بیان داشت: آیتم‌های رشته کراس‌ترینینگ کوتاه است و بین فواصل ۲ الی ۵ دقیقه به اتمام می‌رسد؛ به دلیل همین زمان کوتاه تکرارها کم و ایستگاه‌های آیتم‌ها بین ۶ الی ۱۲ ایستگاه می‌تواند باشد که به دلیل همین زمان کوتاه و تکرار کم این رشته هیجان بالایی دارد و باعث می‌شود خیلی از افراد و ورزشکاران حرفه‌ای به سمت این رشته گرایش پیدا کنند.
 مسئول کمیته کراس‌ترینینگ استان قم با اشاره به گسترش رشته کراس‌ترینینگ در استان قم عنوان کرد: فاکتورهایی که تمام رشته‌های تخصصی باید داشته باشند، آمادگی جسمانی است پس یکی از مبانی پیشرفت تمام ورزشکاران حرفه‌ای بحث آمادگی جسمانی است که یکی از این شاخه‌هایی که می‌تواند به کمک ورزشکاران بیاید رشته کراس‌ترینینگ است که با کمک رسانه‌ها در پی گسترش این رشته در استان قم هستیم.
 وی با اشاره به مزیت این رشته گفت: رشته کراس‌ترینینگ با آسیب کم و افزایش حجم بی‌هوازی می‌تواند به ورزشکاران رشته‌های حرفه‌ای کمک کند و امیدواریم که با فعال‌شدن این رشته در قم و حتی در سطح کشور به برگزاری مسابقات و حضور در مسابقات کشوری این رشته بپردازیم.

 کاظمی با اشاره به برگزاری اولین دوره رقابت‌های کراس‌ترینینگ در خردادماه افزود: اولین دوره رقابت کراس‌ترینینگ رو در خردادماه با حضور ورزشکاران و قهرمانان استان که در این رشته درحال فعالیت هستند برگزار شد و در حال حاضر با هماهنگی‌های صورت‌گرفته در حال برنامه‌ریزی جهت برگزاری یک مسابقه حرفه‌ای یا چندجانبه در مهرماه امسال هستیم.
 وی با اشاره به جذب اسپانسر برای برگزاری مسابقه خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه حرفه‌ای و یا چندجانبه که با حضور ورزشکاران شهرستان‌های استان و اعطای جایزه همراه باشد نیازمند وجود حامی و اسپانسر است که با وجود اسپانسر و حمایت رسانه‌ها و تبلیغات برگزاری این مسابقه قطعاً اتفاق خواهد افتاد و شاهد برگزاری یک مسابقه پر هیجان و حرفه‌ای خواهیم بود.


خبرنگار: محمدعلی رجبی
انتهای پیام/150
http://javaneparsi.ir/49458
اخبار مرتبط

نظرات شما