سناریوی تخریب صالح حردانی؛

مشکل حردانی نه پول است، نه رضاییان!

صالح حردانی این روزها در فضای مجازی به شدت مورد حمله برخی افراد خاص قرار گرفته است که مشکل عدم تمدید او با استقلال را پول و رامین رضاییان می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» بعد از اینکه مذاکرات صالح حردانی با استقلالی‌ها به بن‌بست خورد و او قراردادش را تمدید نکرد، عده‌ای در فضای مجازی به شدت علیه این بازیکن موضع گرفته‌اند و به نظر می‌رسد برخوردها با صالح به نوعی جنبه شخصی و تخریبی پیدا کرده است.

در فضای مجازی این جو داده شده که صالح به خاطر پول قصد جدا شدن از استقلال را دارد و برایش مرتب می‌نویسند: “تو به چه حقی حرف از رفتن می‌زنی و چرا پول زیاد می‌خواهی؟” در واقع عده ای با ایجاد چنین فضایی می‌خواهند صالح  را روبروی هواداران قرار بدهند اما اصل قضیه چیز دیگری است.

مشکل حردانی نه پول است، نه رضاییان!

واقعیت امر این است که حردانی هیچ مشکلی با آمدن رامین رضاییان ندارد چون فصل قبل نیز حتی با وجود کوین یامگا، او فیکس بازی کرد و به تیم ملی رسید، از بعد مالی نیز صالح مدعی است پیشنهاد سنگینی به استقلال نداده بلکه می‌گوید همان پولی که به میلاد زکی پور دادید، به من هم بدهید اما در واکنش به درخواست خود این پاسخ را شنید که: “نه! فقط می‌توانیم ۲۵ درصد به قرارداد فصل قبل تو اضافه کنیم!”

این دقیقاً همان مشکلی است که بازیکن ملی‌پوش استقلال را ناراحت کرد و معتقد است وقتی فصل قبل در استقلال بازی کرده و اینجا بوده، حالا نباید به لحاظ مالی ضرر کند.

شایعه شده برخی مخالفت‌ها با صالح حردانی به دلیل تغییر ایجنت او است!


انتهای خبر /
منبع:ورزش پارسی
http://javaneparsi.ir/49653
اخبار مرتبط

نظرات شما