نخستین جشنواره هنرهای تجسمی قم برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه تصویرخانه بهفام از اعلام فراخوان نخستین جشنواره هنرهای تجسمی قم با موضوع «ایثار و شهادت» و «عفاف و حجاب» با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی سلطانی از برگزاری نخستین جشنواره هنرهای تجسمی قم توسط مؤسسه تصویرخانه بهفام و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد و گفت: این جشنواره با موضوع «ایثار و شهادت» و «عفاف و حجاب» در قالب‌های پوستر، تصویرسازی، نقاشی و رسانه‌های جدید (پرفورمنس و آرت و چیدمان) اعلام فراخوان شده است.

دبیر نخستین جشنواره هنرهای تجسمی قم افزود: محمد محسن مقدادی، سید حسن موسی‌زاده، حسین شجاعی، محمدمهدی نوری، حسن عزیزی، سعیدسروش و علی کاملی اعضای هیئت داوران را تشکیل می‌دهند و علیرضا عزیزی بهروز و اکبرمولایاری دبیران هنری این جشنواره هستند.

مدیر مؤسسه تصویرخانه بهفام تصریح کرد: شرکت در جشنواره برای همه هنرمندان و علاقه‌مندان در رشته‌های مختلف آزاد و به معنای پذیرش ضوابط و رأی هیئت داوران است و محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی نیز وجود ندارد.

سلطانی افزود: ثبت‌نام، تقاضای شرکت و ارسال تصویر آثار، فقط از طریق شماره تماس ۰۹۹۱۰۴۴۳۳۵۴ و ایمیل Behfamart@gmail.com امکان‌پذیر است و شرکت‌کنندگان امکان شرکت در رشته‌های مختلف و ارسال هر تعداد اثر را دارند.

وی همچنین به گاه‌شمار برگزاری جشنواره اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا روز پنجشنبه ۱۴ مهرماه از طریق شماره تماس ۰۹۹۱۰۴۴۳۳۵۴ و ایمیل Behfamart@gmail.com ارسال کنند.

دبیر نخستین جشنواره هنرهای تجسمی قم افزود: نمایشگاه از آثار منتخب از ۷ تا ۱۹ آبان ماه دایر و مراسم اختتامیه جشنواره نیز ۱۹ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه تصویرخانه بهفام خاطرنشان کرد: در پایان این جشنواره از سه برگزیده هر رشته به‌ترتیب با اهدای «تندیس زرین، لوح افتخار و مبلغ ۴ میلیون تومان»، «تندیس سیمین، لوح افتخار و مبلغ ۳ میلیون تومان» و «تندیس برنز، لوح افتخار و مبلغ ۲ میلیون تومان» تجلیل می‌شود. 



انتهای پیام/


منبع:شهر بیست
http://javaneparsi.ir/36356
اخبار مرتبط

نظرات شما