معاون استانداری قم:

استان قم در حوزه اعتیاد و طلاق وضعیت مطلوبی ندارد

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم گفت: استان قم در حوزه‌های اعتیاد، ازدواج، فرزندآوری و طلاق وضعیت مطلوبی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم ظهر چهارشنبه در نشست تشکل‌های مردم‌نهاد استان قم اظهار کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد در نظام و انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ چراکه اساس آن مردم و مشارکت است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم بیان کرد: تشکل‌های مردم نقش ویژه‌ای در پیشبرد و تحقق سیاست‌گذاری‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور دارند و شیوه آن با سایر کشورها قابل‌قیاس نیست.
وی ادامه داد: اهداف تشکل‌های مردمی همسو با آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحقق مشارکت مردمی در تصمیم‌گیری‌های ملی است.
حجت‌الاسلام حسینی مقدم ابراز کرد: ۸ هزار و ۳۰۱ تشکل مردم‌نهاد در قم فعال است و استان قم در حوزه‌های اعتیاد، ازدواج، فرزندآوری و طلاق وضعیت مطلوبی ندارد و چنین تشکل‌هایی باید در این مسائل ورود کنند.
وی خاطرنشان کرد: کاهش اعتیاد، تحکیم نظام خانواده و کاهش طلاق، ترویج سبک زندگی ایرانی‌اسلامی، آسیب‌های اجتماعی، تقویت سلامت و روان اجتماعی جامعه، کنترل و کاهش آسیب‌های ناشی از فضای مجازی و محرومیت‌زدایی از محورهای تشکل‌های مردم‌نهاد است.


انتهای خبر /

 
http://javaneparsi.ir/50100
اخبار مرتبط

نظرات شما