هر روز با یک شهید؛

از خرج‌های بیهوده خودداری کنید

در وصیت‌نامه شهید «محمدرضا افشار» می‌خوانید: اگر می‌خواهید خدا و بعد من، از شما راضی باشم از خرج‌های بیهوده خودداری کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» شهید «محمدرضا افشار» فرزند حسین، سال ۱۳۴۸ در شهر مقدس قم چشم به جهان گشود. او در تاریخ چهارم دی‌ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلا ۴ در منطقه شلمچه در هنگام پیشروی به‌سوی موضع دشمن مفقودالاثر گردید و دهم اردیبهشت ۱۳۶۵ در تشییع و در گلزار شهدای علی بن جعفر دفن گردید. در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

 بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با درود سلام بر یگانه منجی عالم بشریت امام‌زمان و نایب بر حقش امام خمینی و با درود سلام بر خانواده شهدا و مفقودین و با سلام بر مجروحین و معلولین جنگ تحمیلی:

 این جانب محمّدرضا افشار فرزند حسین، متولّد ۱۳۴۸ اعزامی از قم وصیت‌نامه خود را آغاز می‌کنم.

 پدر و مادر عزیزم، من یک امانتی بیش در دست شما نیستم و امانت هم باید به صاحبش داد. مادرم اگر من لیاقت شهیدشدن را داشتم و شهید شدم برای من گریه نکنید، اگر هم گریه می‌کنید برای علی‌اکبر و علی‌اصغر امام حسین گریه کنید، بعد هم اگر خواستی گریه کنید در جمع گریه نکنید.

 از شما هم پدر بزرگوارم، می‌خواهم که اگر می‌خواهید خدا و بعد من از شما راضی باشم از خرج‌های بیهوده خودداری کنید و از شما ای برادرم جواد و هادی و مهدی می‌خواهم که راه مرا ادامه دهی و با درس‌خواندن مشت محکمی به دست امریکا بزنی.

 و از تو ای خواهرم می‌خواهم، حجابت را حفظ کنی، چون حجاب تو کوبنده‌تر از خون سرخ من است و از شما ملّت شهیدپرور می‌خواهم که نمازجمعه را ترک نکنید. حرف امام، حرف امام‌زمان (عج) است و حرف امام‌زمان حرف خدا، بنابراین حرف امام مقدّم است و دیگر در آخر از امت شهیدپرور می‌خواهم که مرا حلال کنید.

 راستی برای من یک مقدار پول رد مظالم از پول‌های خودم بدهید و از همه حلالیت بطلبید.



انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/48846
اخبار مرتبط

نظرات شما