جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

آیت‌الله رئیسی در همراهی با مردم و ولایت از هیچ تلاشی فروگذار نبود

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه، آورده است: رئیس‌جمهور محبوب ما در سال‌های خدمت در نظام اسلامی در شمار برجستگان تدین و عمل انقلابی بود و در همراهی و همدردی با مردم و تبعیت از فرامین رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»

 در این پیام آمده است: شهادت رئیس‌جمهور مردمی و خدوم جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر خدمتگزاران به‌نظام مقدس اسلامی آیت‌الله آل هاشم امام‌جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان در حادثه دردناک سقوط بالگرد، همه را داغدار کرد.

 پیام حاکی است: رئیس‌جمهور محبوب ما در سال‌های خدمت در نظام اسلامی در شمار برجستگان تدین و عمل انقلابی بود و در همراهی و همدردی با مردم و تبعیت از فرامین رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

 در بخش دیگری از این پیام آمده است: این خادم آستان قدس رضوی و شاگرد مکتب اهل‌بیت (ع) آرزوی جان‌باختن در راه خدا را همیشه در دل داشت و در این حادثه مؤلمه به آرزوی دیرین خود رسید و خدا را در حین خدمتگزاری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ملاقات کرد.

 پیام حاکی است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت این فرزند مجاهد انقلاب اسلامی و دیگر شهدای این حادثه را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) رهبر معظم انقلاب و همه ملت شریف ایران، تسلیت عرض می‌کند و از خداوند متعال برای بازماندگان این شهیدان، صبر و شکیبایی و پاداش صابران و برای خود آنان علو درجات اخروی را مسئلت می‌کند.

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، هم‌زمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://javaneparsi.ir/48872
اخبار مرتبط

نظرات شما