مسئول ستاد کشوری حامیان رسانه‌ای قالیباف :

اصلاح ساختارها و رفع مشکلات در پیوند با صندوق‌های رای محقق خواهد شد

مسئول ستاد کشوری حامیان رسانه‌ای دکتر محمدباقر قالیباف گفت: اصلاح ساختارها و رفع مشکلات، قطعاً از طریق ملت ایران و‌ در پیوند با صندوق‌های رای محقق خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  محمد جویباری در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه دکتر قالیباف از کارنامه‌دارترین و موفق‌ترین مدیران اجرایی کشور است، گفت: دکتر قالیباف  مدیری در تراز ملی، باهوش، برنامه محور و مسلط به نظام مسائل کشور است، باید هوشیار باشیم تا کشور از ریل خدمتگزاری دولت شهید رئیسی منحرف نشود و با انتخاب دکتر قالیباف راندمان فعالیت دولت چهاردهم جهش قابل اعتنایی یابد.

جویباری با اشاره به راه ‌اندازی ستاد ملی حامیان رسانه‌ای دکتر قالیباف و به تبع آن ستادهای استانی در سراسر کشور، اظهار کرد: کلیه ارکان این ستاد را اصحاب رسانه مدیریت می‌کنند.

محمد جویباری با اشاره به اینکه نمایندگان ستاد رسانه‌ای در ۳۱ استان کشور منصوب و در حال فعالیت هستند، افزود: این ستاد دارای سه معاونت و هشت کمیته تخصصی است.

وی با بیان اینکه کمیته‌های بجز هشت کمیته تخصصی شورای راهبردی، مشاورین، نظارت و ارزیابی عملکرد،  بانوان، و روابط عمومی در این ستاد فعال است اضافه کرد: برای اولین بار در کشور شاهد راه‌اندازی ستاد انتخاباتی ویژه اصحاب رسانه هستیم.

مسئول ستاد کشوری حامیان رسانه‌ای دکتر قالیباف گفت: ستادهای استانی نیز در شهرستان‌های خود در حال راه‌اندازی ستاد رسانه‌ای به همین کیفیت هستند.

جویباری، نقش رسانه در انتخابات را بسیار مهم خواند و افزود: اهالی خبر به علت تسلط به کلیه امور اجرایی کشور می‌توانند به عنوان مشاوران قوی در کنار کاندیداها، انتخابات را راهبری کرده و شور و شوق انتخاباتی را رقم بزنند.

وی یادآور شد: مجموعه ستاد دکتر قالیباف توجه ویژه‌ای به اصحاب خبر و رسانه داشته و یکی از اولویت‌‌های این ستاد در انتخابات، راه‌اندازی ستاد‌های رسانه‌ای بوده است.

جویباری با اشاره به اینکه انتخابات به‌عنوان عامل وحدت بخش ملی و مولفه قدرت‌آفرین مردمسالاری دینی، در ارتقای کیفیت مشارکت آگاهانه، سهم و نقشی بی‌بدیل دارد، خاطرنشان کرد: اصلاحات و اعمال هرگونه تغییر به نفع مردم از رهگذر صندوق‌های رأی می‌گذرد و عمیقا باور داریم و تأکید می‌کنیم که اصلاح ساختارها و رفع مشکلات، قطعاً از طریق ملت ایران و‌ در پیوند با صندوق‌های رای محقق خواهد شد.

انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49360
اخبار مرتبط

نظرات شما