فرمانده هوای فضای سپاه :

عملیات وعده صادق پیروزی راهبردی برای کشور بود

فرمانده هوای فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در عملیات وعده صادق دولت، دیپلماسی و رسانه کنار نیروهای مسلح قرار گرفت، گفت: این عملیات یک پیروزی راهبردی برای کشور و شکستی دیگر برای رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  سردار امیرعلی حاجی‌زاده امشب در نشست بصیرتی با موضوع آثار و پیامدهای عملیات وعده صادق که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم کودک کش به کنسولگری ایران در سوریه بود، اظهار داشت: بعدازاین حمله رژیم صهیونیستی بسیار به دنبال جبران بود؛ اما فقط توانسته هزاران کودک و زن بی‌گناه فلسطینی را به شهادت برساند.

 وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در سوریه به دنبال جبران شکست‌های خود بود؛ اما علاوه بر اینکه نتوانست شکست‌های راهبردی خود را جبران کند موجودیت خود را هم در خطر دیده است.

 فرمانده هوای فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حمله این رژیم به لبنان، گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی از هر طریقی به دنبال یک پیروزی راهبردی در منطقه بود تا شکست‌های خود را جبران کند به همین دلیل به حزب‌الله لبنان و یا نیروی سپاه در منطقه حمله کرد.

 وی اضافه کرد: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه یک خطای محاسباتی بود که انجام داد و تصور هم نمی‌کرد که ایران پاسخ این اقدام او را بدهد.

 سردار حاجی زاد با اشاره به اینکه رژیم کودک کش پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب از پاسخ ایران مطمئن شد، ابراز داشت: رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از پاسخ ایران از هر طریق و از هر واسطه‌ای تلاش کرد ایران را تهدید کند و شروع به رجزخوانی کرد.

 وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی وقتی فهمید که ایران به دنبال پاسخ مستقیم است از طریق کشورهای مختلف به دنبال کاهش این پاسخ بود.

 

 


انتهای پیام/160


http://javaneparsi.ir/49329
اخبار مرتبط

نظرات شما