امام‌جمعه سلفچگان:

نظام جمهوری اسلامی با انتخابات بیمه می‌شود

امام‌جمعه سلفچگان با بیان این که حضور در انتخابات هشتم تیرماه رأی به‌نظام جمهوری اسلامی است، گفت: نظام جمهوری اسلامی با انتخابات بیمه می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد غروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در هشتم تیرماه، اظهار داشت: حضور در این انتخابات به معنای پیمان مجدد و قلبی با آرمان‌های نظام و انقلاب است.
وی ادامه داد:  خیلی از دوستان به ما مراجعه می‌کنند که ما یک مقداری به‌یقین رسیدیم که به چه کسی رأی بدیم، جبهه انقلاب کارش مشخص است همه این افرادی که در مناظره‌ها شرکت کردند، ایرانی هستند، همه معتقد به‌نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، معتقد به ولایت مطلقه فقیه هستند، همه از فیلتر شورای نگهبان رد شدند؛ اما باید به معیارها هم توجه کنیم.
غروی با بیان این که برگزاری انتخابات به‌صورت حداکثری نه حداقلی نه متوسط، خواست دشمن است، بیان داشت:  اگر انتخابات بی‌رونق باشد این اتفاق بدی است البته با نظرسنجی‌هایی که انجام‌دادن ان شا الله این انتخابات پررونق‌تر از انتخابات گذشته خواهد شد.
وی افزود: در مورد انتخاب اصلح ما شاخصه‌ها را باید بیان کنیم من امام‌جمعه منش و روشم باید منش مقام معظم رهبری باشد، هیچ‌وقت مقام معظم رهبری روی شخص خاصی انگشت نگذاشتند و او را خطاب نکردند، ائمه جمعه هم باید همین‌طور باشند، ما برای شخص خاصی تبلیغ نمی‌کنیم فقط شاخصه‌ها را می‌گوییم.
امام‌جمعه سلفچگان با بیان این که مردم‌سالاری دینی یکی از ارزش‌های اصلی انقلاب بوده است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در طی این سال‌ها بارها تأکید کرده‌اند که رأی مردم ضامن بقای نظام است.
وی افزود: در سخنرانی اخیر خودشان هم ایشان بر روی این مهم تأکید کردند که حضور در پای صندوق‌ها، رأی به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باگذشت بیش از چهار دهه از آن باصلابت و قدرت به‌پیش می‌رود.


انتهای پیام/110


http://javaneparsi.ir/49376
اخبار مرتبط

نظرات شما