طبقه جلسه‌ای؛

احکام کمیته انضباطی هیأت کاراته قم صادر شد

کمیته انضباطی هیأت کاراته قم احکام خود را در مورد بازیکنان، مربیان، و ورزشکاران متخلف این رشته صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» جلسه کمیته انضباطی هیأت کاراته استان در سالن آموزش شهید سامانلو برگزار و در خصوص رسیدگی به پرونده احکام انضباطی تعدادی از اعضاء، اعم از ورزشکار، مربی و داور تنبیهات انضباطی صادر ابلاغ گردید.
 
۱) آقای م.ع.خ(مربی) بابت عدم رعایت مقررات و ضوابط کاراته به جهت اعزام تیم به مسابقات خارج استان بدون اخد مجوز از هیأت کاراته استان و همچنین عدم رعایت حقوق ورزشکار(عدم نظارت بر صلاحیت فنی و جسمی ورزشکار) محکوم به تذکر کتبی با درج در پرونده، سه ماه محرومیت قطعی از حضور در کلیه مسابقات ورزشی و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی می‌شود.
 
۲) آقای ع.د(مربی) بابت عدم رعایت مقررات و ضوابط کاراته به جهت اعزام تیم به مسابقات خارج استان بدون اخد مجوز از هیأت کاراته استان و همچنین عدم رعایت حقوق ورزشکار(عدم نظارت بر صلاحیت فنی و جسمی ورزشکار) محکوم به تذکر کتبی با درج در پرونده و یک ماه محرومیت قطعی و سه ماه محرومیت تعلیقی از حضور در کلیه مسابقات ورزشی می‌شود.
 
۳) آقای ا. م(داور) بابت عدم رعایت مقررات و ضوابط کاراته، رفتار ورزشی و برخورد زننده و همچنین ایجاد هیاهو و اخلال در نظم. محکوم به تذکر کتبی با درج در پرونده، ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و ۶ ماه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات به عنوان داور می‌شود، که مورد ۲ و ۳ به جهت اظهار ندامت و پشیمانی و عذرخواهی نامبرده به نصف تقلیل یافته است.
 
۴) خانم ف.ص(مربی) بابت عدم رعایت مقررات و ضوابط کاراته در اعزام تیم بدون اخذ مجوز از هیأت کاراته استان به مسابقات خارج از استان و تقلب در مسابقات اعم از تغییر در سن، رده کمربند و وزن شرکت کنندگان در مسابقات، رفتار غیر ورزشی و برخورد زننده، جعل احکام قهرمانی و استفاده از سند مجعول و همچنین درخواست صدور احکام برای افراد فاقد صلاحیت، محکوم به تذکر کتبی با درج در پرونده، ۲۰۰میلیون ریال جریمه نقدی و یک سال محرومیت قطعی از حضور در مسابقات ورزشی می‌شود.
حکم محرومیت قطعی ایشان در صورت انجام مواردی که در جلسه کمیته انضباطی قول دادند با گزارش مثبت نایب رئیس هیات، قابل تبدیل به محرومیت تعلیقی می‌باشد.
 
۵) آقای ا.ع.ش(ورزشکار) مبنی بر عدم رعایت مقررات و ضوابط کاراته، رفتار غیر ورزشی و برخورد زننده و ایجاد هیاهو و اخلال در نظم. با عنایت به ابراز ندامت و پشیمانی و عذرخواهی محکوم به تذکر کتبی با درج در پرونده و سه ماه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی می‌شود.

انتهای خبر /


منبع:فارس
http://javaneparsi.ir/49618
اخبار مرتبط

نظرات شما