رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم بیان کرد:

تجلیل از ۳۵ برگزیده در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور با تجلیل از ۳۵ برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نقیب، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم که شامگاه سه‌شنبه در بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در صحن امام خامنه‌ای حرم مطهر بانوی حضرت معصومه (س) برگزار شد گفت: امیدوارم این جشنواره‌ها سرآغازی باشد برای کارهای قرآنی جدی‌تر.
او ادامه داد: بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور با حضور بیش از ۷۰۰ دانشجو در ۴۸ رشته در حال برگزاری است.
علی‌اصغر شعاعی دبیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در این مراسم از ۳۵ قاری و حافظ قرآن کریم تجلیل به عمل آمد گفت: این جشنواره در ۴۸ رشته برگزار شد و نفرات برتر این مراسم در ۸ رشته قرآنی تجلیل شدند که از دانشگاه‌های مختلف علوم و معارف قرآنی کشور بودند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نقیب گفت: در این مراسم از ۳۳ نفر برادر و خواهر برتر در رشته‌های حفظ ۳ جز، ۵ جز، ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل قرآن، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل و اذان صورت گرفت.
شعاعی با اشاره به اینکه این مسابقات در ۱۸ دانشگاه علوم و معارف قرآنی کشور برگزار می‌شود، افزود: این دوره از مسابقات از اسفندماه آغاز شده و نفرات برتر پس از مراحل سطح دانشگاه، شهرستان و استانی به سطح ملی جشنواره قرآنی راه می‌یابند و قرار است به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود.

انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49519
اخبار مرتبط

نظرات شما